Oldalmegjelenítések száma a múlt héten

2018. július 24., kedd

Whitney G. Williams - Jogos kétség sorozata






Whitney Gracia Williams - Jogos kétség 1. rész


A farkamnak étvágya van. Igen, étvágya. Különös tekintettel és abszolút mértékben; a  szőke, hullámos hajú, és lehetőleg nem egy kibaszott hazug nő iránt… (Habár, ez egy másik nap története.)

A  szakmámban elismert ügyvédként, elmondhatom, hogy nincs időm,  hogy kapcsolatok menjenek veszendőbe, így ezt kiküszöbölöm azzal, hogy névtelenül csevegek és lefekszem olyan nőkkel,  akikkel online találkozom.A szabályok egyszerűek: Egy vacsora. Egy éjszaka. Nincs ismétlés.Ez csak az alkalmi szexről szól. Semmi másról.Vagy legalábbis, addig erről szólt, amíg „Alissa”…Állítólag ő egy könyvgyűjtögető,  27 éves, ügyvéd. Állítólag ő az a valaki, akit jogi tanácsokkal láttam el késő éjszaka, akivel teljes mértékben és bizalmasan megoszthattam a hétvégi randijaim részleteit. De aztán találkoztam vele egy gyakornoki interjú, méghozzá egy saját gyakornokot keresőállásinterjú alkalmával és minden megváltozott attól a kibaszott naptól fogva…








Whitney Gracia Williams - Jogos kétség 2.rész


Hazudott nekem.
Visszaélt azzal az egyetlen szabállyal, amellyel kapcsolatban teljes mértékben és kib*szottul hajthatatlan vagyok: ez az őszinteség.
Igazán azt kívánom, bárcsak ő valaki más lenne, valaki, aki nem képes érzéseket kiváltani belőlem, valaki, akit könnyedén elhagyhatok, mint azt a rengeteg nőt, akikkel előtte randiztam.
De ő nem valaki más.
Vonzódom hozzá, soha nem vonzódtam még annyira nőhöz, mint hozzá… Teljesen elvarázsolt.
De sajnos a múltamat látva, amit lassan az egész világ megismer, módot kell találnom arra, hogy elengedjem.
Soha nem lehet az enyém.

24 megjegyzés:

  1. Szia. A harmadik rèsz esetleg megvan? Nagyon tetszik a történet. Előre is köszönöm.

    VálaszTörlés
  2. Szia én is elolvasnám a harmadikat ha még van. Köszi

    VálaszTörlés
  3. Sziasztok esetleg valakinek nincs meg a felmomdólevél című könyve? endzsi.nagy@gmail.com címre elküldené valaki? Köszönöm

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Láttam most fog megjelenni,megjelenés utánra gondoltam

      Törlés
  4. Nagyon szeretném elolvasni, de nem engedi. E-mail címem:szucstiborne@gmail.com Köszönöm, ha megteszed!Tisztelettel Szűcsné Erika🙂

    VálaszTörlés
  5. Én is kérhetem? Köszönöm
    d.suzzykev@gmail.com

    VálaszTörlés
  6. Én is el kérhetem.Előre is köszönöm.

    VálaszTörlés
  7. Szia. Szeretném elkérni a két könyvet ha lehet. olah.monika12@gmail.com
    Előre is köszönöm

    VálaszTörlés
  8. Szia eltudnátok küldeni a könyveket? anagy2237@gmail.com
    Előre is köszönöm

    VálaszTörlés
  9. Szia!
    Eltudnátok küldeni a könyveket?rokacska90@gmail.com
    Előre is köszönöm szépen!

    VálaszTörlés
  10. Szia. El tudnád nekem is küldeni mind a két részt? moncsieslaci@gmail.com
    Nagyon szépen köszönöm: Moncsi

    VálaszTörlés
  11. Valaki nekem is el tudná küldeni? beccika@gmail.com köszii

    VálaszTörlés
  12. Sziasztok. Esetleg nekem is el tudná valaki küldeni a 2 könyvet 😊
    nikoletttoth186@gmail.com
    Nagyon szépen köszönöm 😊

    VálaszTörlés
  13. Sziasztok, akinek megvan az eltudná küldeni mind a 2 részt?
    kittimolnar359@gmail.com
    Előre is köszönöm🥰

    VálaszTörlés
  14. Akinek megvan eltudnád küldeni a sulizakaribi@gmail.com email címre előre is köszönöm

    VálaszTörlés
  15. Akinek megvan eltudná küldeni nekem mindegyik részt ami meg van neki?
    kreka072@gmail.com

    VálaszTörlés
  16. Sziasztok!
    Szeretném elolvasni az Alapos kétely könyvet.
    Akinek megvan, elküldené légyszi a lotizsagi@gmail.com email címre!
    Köszönöm!!!😊

    VálaszTörlés
  17. Szia.
    Szeretném elolvasni a fennt lévő mind 2 könyvet. Megkérhetlek, hogy továbbítanád a linkeket az e-mail címemre.
    hellrenata98@gmail.com

    VálaszTörlés
  18. Szeretném elolvasni a könyveket. Továbbítanád a linkeket az e-mail címemre? tothteddy197401@gmail.com

    VálaszTörlés
  19. Szia! Szeretném elolvasni a könyveket. tihanyi.ildiko92@gmail.com
    Elküldenéd?

    VálaszTörlés
  20. Szia!
    Szeretném elolvasni a könyveket.
    Esetleg el tudnád küldeni?
    tthlara0625@gmail.com
    Előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
  21. Szia. Ha a harmadik rész még van neked, el tudnád küldeni? baloghedi@gmail.com köszönöm szépen

    VálaszTörlés

Búcsúzás idő!

Sziasztok! " ...2 hónap múlva törlésre kerül ez az oldal! "   Sajnos eljött azaz idő, hogy ez az oldal végleg bezárja kapuit. Okok...