Oldalmegjelenítések száma a múlt héten

2018. július 24., kedd

Sierra Cartwright - Donavan dinasztia (sorozata)


Sierra Cartwright - Megkötve

Az ​érintésed felszabadít, a csókod megköt.
Három fivér, egy nagy hatalmú család. Connor Donovan mindössze 27 éves, amikor átveszi a cég irányítását. Lara Bertrand céltudatos nő, aki eléri, amit akar. A fiatal milliárdos erőt sugárzó grafitszürke szemei, és forró éjszakákat sejtető hangja azonban leveszi a lábáról. Lara tudja, a két család nemcsak üzleti vetélytárs, de generációkra visszamenőleg gyűlöli egymást. Mégis, hogy megmentse apja cégét a biztos csődtől, sorsdöntő lépésre szánja el magát, és felajánlkozik a Donovan-fiúnak.
A kíváncsiságod űz hozzám. Mitől félsz? Attól, amit most kérni fogsz tőlem.
Connor nem csak az üzleti életben, de az ágyban is domináns. Felelősséget vállal, a korlátlan hatalomért cserébe. Nem feleséget keres, nem is szerelmet, hanem játszótársat, de a játék néha véresen komolyra fordul…

LETÖLTÉS:








Sierra Cartwright - Megláncolva
Amikor ​Sofia McBride a barátnője esküvői partiján megismerkedik az erős és határozott Cade Donovannel, a férfi figyelmezteti, hogy óvakodjon tőle. Sofia próbálja megfogadni az intelmet, ám azon kapja magát, hogy ellenállhatatlan vonzalmat érez a rejtélyes és kissé félelmetes férfi iránt.
Hiába tudja, hogy a tűzzel játszik, képtelen ellenállni a Donovan fiú vad kívánságainak. Minél inkább belegabalyodik a kapcsolatba, annál inkább sejti, hogy talán soha nem is akar megszabadulni belőle
Cade Donovan, a titokzatos ranchtulajdonos eddig olyan nőket választott, akik nem várnak tőle túl sokat. De amikor egy vihar egy fedél alá kényszeríti vele Sofiát, egyszeriben fellángolnak a domináns férfi védelmezőösztönei. Cade mindent meg akar kapni, amit Sofia nyújtani tud, de hamarosan rádöbben, hogy a nő szépsége mögött olyan kemény elszántság rejtőzik, amire nem számított.

LETÖLTÉS:

49 megjegyzés:

  1. Szia valamiért nem engedi letölteni . Eltudnád küldeni e-mailben ?
    Moreandrea04@gmail.com előre is köszönöm

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Sikerült megkapni, ha igen, el tudnád küldeni e-mailben?
      vkfarkas@gmail.com
      Köszönöm

      Törlés
  2. Szia.
    Èn sem tudom megnyítni.
    Megkaphatom emailben?
    tothalexandra01@gmail.com
    Köszönöm szèpen

    VálaszTörlés
  3. Szia! A katajakab007@gmail.com email címre lehet kérni a 3 könyvet? Köszönöm szépen,amennyiben igen. Kata

    VálaszTörlés
  4. Szia bocsi de ên is szeretném kérni a könyveket mert megvoltak de valami hiba miatt el tünetek a könyvről köszönöm tormasygeorgina@gmail.com ide küld léci

    VálaszTörlés
  5. Szia én is szeretném kérni e-mailben, köszönöm.
    Totpalandi@gmail.com

    VálaszTörlés
  6. Szia! Én is szeretném őket kérni
    e-mailben. Előre is köszönöm!
    kasztel.gyongyi@gmail.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Te megkaptad a könyveket? Ha igen eltudnad küldeni? Előre is köszönöm a segítséget

      Törlés
    2. Szia! Te megkaptad a könyveket? Ha igen eltudnad küldeni? Előre is köszönöm a segítséget

      Törlés
  7. Szia! Én is szeretném őket kérni! Előre is köszönöm henrietta620808@gmail.com

    VálaszTörlés
  8. Szia! Én is szeretném kérni a könyveket! És kérdezném, hogy a 3. rész mikor lesz várható. Köszönöm.
    kocsis.adri0315@gmail.com

    VálaszTörlés
  9. Helló van valaki aki meg kapta emailben?

    VálaszTörlés
  10. Szia el tudnád küldeni e-mailben mert nem enged letolteni nemesdiana91@gmail.com köszi

    VálaszTörlés
  11. Sziasztok. Nekem is eltudná küldeni őket valaki? tenam24@gmail.com. Előre is köszi

    VálaszTörlés
  12. Sziasztok én is szeretném elkérni vbrigiwork@gmail.com előre is köszi

    VálaszTörlés
  13. Szia,el tudnad küldeni nekem is valaki emailon a balintkriszta73@gmail.com mert nem tudom megnyitni a könyveket.Köszönöm

    VálaszTörlés
  14. Sziasztok. Légyszíves valaki el tudná küldeni őket nekem is? E-mailem: janewild23@gmail.com. Előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
  15. Valaki el tudná küldeni nekem is a ? E-mailem:marikaruzsits@gmail.com. Előre is köszönöm

    VálaszTörlés
  16. Szia! El tudnád nekem is küldeni, kérlek? Az e-mailem jzkvaszta@gmail.com. Előre is nagyon szépen köszönöm!:)

    VálaszTörlés
  17. Szia! ha valakinek megvan a második rész az át tudná nekem küldeni, kérlek? Az e-mailem szandi0598@gmail.com. Előre is köszönöm szépen!

    VálaszTörlés
  18. Szia. Sajnos nekem sem sikerült megnyitni. Esetleg ha valaki eltudná küldeni nagyon meg köszönném :)
    tunderadi07@gmail.com

    VálaszTörlés
  19. Sziasztok!
    Itt megtaláljátok az 1-3 részt.
    https://yourspirits.blog.hu/

    VálaszTörlés
  20. Esetleg valaki el tudja nekem küldeni e-mailben? Előre is köszönöm. zsoka1119.soti@gmail.com

    VálaszTörlés
  21. Szia, én is szeretném kérni a könyveket, sajnos nekem sem sikerül a letöltésük. Nagyon szépen köszönöm. zeva1972@gmail.com

    VálaszTörlés
  22. Szia én is szeretném kérni a könyveket, mert nem sikerül a letöltésük. Előre is köszönöm! viktoria.rabi0707@gmail.com

    VálaszTörlés
  23. Szia, én is szeretném kérni a könyveket, mert nekem se került a letöltésük. Köszönöm előre is. :)
    evelinvesztergom@gmail.com

    VálaszTörlés
  24. Szia, szeretnèm èn is kèrni mert nekem sem sikerüt letölteni egyiket sem .Nagyon szépen köszönöm
    estistein0@gmail.com

    VálaszTörlés
  25. Szia nekem is eltudná valaki küldeni az első részt? Megkötve.
    moniiszabo98@gmail.com

    Köszi

    VálaszTörlés
  26. Sziasztok!
    Az első 2 részt nekem is átküldené valaki? bertaszabina11@hotmail.com
    Köszönöm.

    VálaszTörlés
  27. Sziasztok! Én is szeretném kérni az első két részt, légyszíves valaki küldje el nekem is! Köszönöm!
    kozmazsofia2@gmail.com

    VálaszTörlés
  28. Sziasztok!!
    Én is szeretném kérni a könyveket, valaki eltudja küldeni !!
    Köszönöm
    m.alexandraa91@gmail.com

    VálaszTörlés
  29. Sziasztok!
    Én is szeretném kérni az első két részt, mert nekem sem sikerült letölteni.
    Köszönöm!
    kireina.3hanketsu@gmail.com

    VálaszTörlés
  30. Sziasztok! Valaki nekem is elküldi légyszi sanyopetray@gmail.com

    VálaszTörlés

  31. Sziasztok!
    Én is szeretném kérni , mert nekem sem sikerült letölteni.
    Köszönöm!
    blogzaklato69@gmail.com

    VálaszTörlés
  32. Szia! Szeretném én is kérni mert nekem sem sikerült letölteni egyiket sem. Nagyon szépen köszönöm!
    kondas.ivett@gmail.com

    VálaszTörlés
  33. Nem engedi letolteni a könyvet.Elkuldened e-mailben?

    VálaszTörlés
  34. Szia! Én sem tudom megnyitni, elküldenéd? pappkatalin92@gmail.com

    VálaszTörlés
  35. Szia! Nekem is el tudnád küldeni az összes részt? Én sem tudtam megnyitni. Köszönöm! Szép napot! Pinter.zoltanne@gmail.com

    VálaszTörlés
  36. Sziasztok!
    Sajna még mindig nem lehet letölteni, ezért Én is szeretném megkapni a sorozat könyveit.
    vattakakukk@gmail.com
    Köszönöm

    VálaszTörlés
  37. Szia! Nekem is eltudnád küldeni a könyveket? Köszönöm ‘ stadi.andi@gmail.com

    VálaszTörlés
  38. Szia eltudná valaki küldeni? Nem sikerült letölteni és szeretném elolvasni!

    VálaszTörlés
  39. Szia eltudnád küldeni a Megláncolva kötetet.Email címem halasi89@gmail.com
    Előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
  40. Szia Ella! Én a 4.részt üldözöm, tudsz róla valamit? Ha megvan, kérlek, küld el nekem! adorjan.mari@gmail.com Köszönöm.

    VálaszTörlés
  41. el tudnatok nekem is kűldeni?
    jucomuco28@azet.sk

    VálaszTörlés
  42. Szia, sajnos a Megláncolva kötetet nem találom . Eltudnád küldeni az e mail címemre ? saroltasipos2@gmail.com köszönöm

    VálaszTörlés
  43. Szia! Szeretném kérni a sorozat részeit e mailben ha lehetséges. kalauzgyorgyi@gmail.com Előre is köszönöm.

    VálaszTörlés
  44. Szia! Nekem se engedi megnyítni eltudod küldeni kérlek a b.klaudia0131@gmail.com köszönöm

    VálaszTörlés
  45. Sziasztok! Akinek esetleg megvan a sorozat részei el tudnám küldeni nekem? Sajnos én sem tudom letölteni őket. Előre is köszönöm szépen!😊
    Email: martinbonis6@gmail.com

    VálaszTörlés

Búcsúzás idő!

Sziasztok! " ...2 hónap múlva törlésre kerül ez az oldal! "   Sajnos eljött azaz idő, hogy ez az oldal végleg bezárja kapuit. Okok...