Oldalmegjelenítések száma a múlt héten

2018. július 24., kedd

Meghan March - Vágy és hatalom (Vágy trilógia) sorozata



Meghan March - Vágy és hatalom


Tömött ​a pénztárcám és jó nagy a férfiasságom. Ennyit az önéletrajzomról. Azt hiszem, nem is kell többet mondanom, a nők 99 százalékának ennyi elég, hogy megkapjam őket. 
Hogy seggfej vagyok? 
Hát igen. 
És tudod, mit? Jól is érzem így magam. 
Vagyis jól éreztem… 
Amíg nem találkoztam Vele. 
A könyvekben szikrákról meg kémiáról szoktak írni. Faszság. Kettőnk közt inkább tűzijáték volt, sőt tűzhányó. Vagy atombomba. 
Csakhogy van egy kis baj. 
Nem tudom a nevét, nem adta meg a telefonszámát, csak úgy lelépett a szállodából életem legforróbb kibaszott éjszakája után. Megkóstoltam a világon a legédesebb, legkülönlegesebb kis p… ritka, mint az unikornis, és újra akarom! 
Mit tehet ilyenkor egy ilyen seggfej, mint én? 
Utcára vittem a problémát. Olyan nincs, hogy nem kapom meg. 
És hogy mi lesz, ha megtalálom? Megtartom!







Meghan March - Vágy ​és kétség


Sikerült. Feleségül mentem egy milliárdoshoz.
Megvolt rá az okom, de arra nem számítottam, hogy azt fogom érezni, a tulajdona vagyok.
Házassági fogadalom ide vagy oda, akkor is önmagam akarok lenni.
A szabályai vasmarokkal szorítanak, de nem olyan lány vagyok, aki hagyja magát.
Viszont van egy kis gond: azt hiszem, kezdek beleszeretni…
Fogalmam sincs, mi lesz ebből a házasságból, de életem legnagyobb kalandja, hogy megmaradjak olyannak, amilyen lenni akarok, miközben átadom magam a mocskos kis élvezeteknek, ahogy ő akarja.
A Vágy és kétség a Vágy-trilógia második része.
Meghan March erős, érzéki nőkről ír és mocskos szájú alfahímekről, akiket térdre kényszerítenek. Impulzív és kedélyes, és senkitől nem kér bocsánatot, amiért imád pikáns dolgokat írni. Erotikus regényei Amerikában hatalmas sikert aratnak, és minden bizonnyal a hazai olvasók kedvence is lesz.







Meghan March - Vágy ​és szerelem


Imádom ezeket a szavakat.
Ő az enyém, és ha azt hiszi, hagyni fogom, hogy elszaladjon, és nem találom meg, hogy visszahozzam oda, ahová tartozik – hozzám – akkor bizony nagyon téved.
Mert én övön alul is ütök, ha arról van szó, hogy boldogan éljünk, amíg meg nem halunk.
A Vágy és szerelem a Vágy-trilógia befejező része, a Vágy és hatalom és a Vágy és kétség után érdemes olvasni.
Meghan March erős, érzéki nőkről ír és mocskos szájú alfa hímekről, akiket térdre kényszerítenek. Impulzív és kedélyes, és senkitől nem kér bocsánatot, amiért imád pikáns dolgokat írni. Erotikus regényei Amerikában hatalmas sikert aratnak, és minden bizonnyal a hazai olvasók kedvence is lesz.




27 megjegyzés:

  1. Hello! Esetleg el tudná küldeni valaki mind a három könyvet? Nekem nem engedi megnyitni! Köszönöm! (beilandpati3@gmail.com)

    VálaszTörlés
  2. Sziasztok! Nagyon szeretném mindhárom könyvet. Esetleg valakinek megvan? rozsareka@gmail.com Hálásan köszönöm!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A "Leiner Laura Könyvek" nevű Facebook oldalon megtalálod a fájlok között. Vagy írj nekem egy emailt, és elüldöm, nekem is megvan! (Azért nem én írok, mert már próbáltam és több felhasználó van a te neveddel, nem tudom, hogy te melyik vagy)

      Törlés
    2. Email: beilandpati3@gmail.com

      Törlés
    3. Sziasztok! Nekem is eltudnátok küldeni mind a 3 könyvet? Nagyon szépen köszönöm!!! Email: gotti18@gmail.com

      Törlés
  3. Sziasztok. A 3 részt eltudná küldeni valaki? :) sancibenci05@gmail.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A "Leiner Laura Könyvek" nevű Facebook oldalon megtalálod a fájlok között. Vagy írj nekem egy emailt, és elüldöm, nekem is megvan! (Azért nem én írok, mert már próbáltam és több felhasználó van a te neveddel, nem tudom, hogy te melyik vagy)
      Email: beilandpati3@gmail.com

      Törlés
    2. Szia ! Esetleg nekem is eltudnád küldeni?

      Törlés
    3. Szia! Esetleg nekem is el tudnád küldeni, nem engedi megnyitni:(
      Email:hamzaelizabet@gmail.com

      Törlés
  4. Sziasztok! Valaki el tudná küldeni nekem is? Cintiak374@gmail.com.. Előre is köszönöm

    VálaszTörlés
  5. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  6. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  7. Sziasztok! Esetleg valaki el tudná küldeni nekem, nem engedi letöltenni:(
    Email:hamzaelizabet@gmail.com

    VálaszTörlés
  8. Sziasztok! Valaki nekem is el tudná küldeni? Sajnos nekem sem engedi, hogy letöltsem☹️
    Az e-mail címem: veszelszkib020116@gmail.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia én elküldöm neked.😊

      Törlés
    2. Szia esetleg nekem is el
      Tudnád kérlek küldeni a 2. És a 3. Részt
      Köszi :)

      Törlés
    3. cintia.medveczki@korosi.hu

      Törlés
  9. Sziasztok valaki el tudna nekem kuldeni mimd a 3 reszet nekem nem engedi le tolteni.arnoldne@gmail.hu koszonom

    VálaszTörlés
  10. Sziasztok én is szeretném őket, ha valaki el tudná küldeni.

    csillacica1995@gmail.com

    Előre is köszönöm 🤗

    VálaszTörlés
  11. Sziasztok! Én sem tudom letölteni egyiket sem... valaki eltudná nekem küldeni mind a 3 kötetet. ildiko.kispal85@gmail.com
    Előre is köszönöm! :-)

    VálaszTörlés
  12. Sziasztok!
    Nem sikerült letöltenem a sorozat könyvet!
    El tudná valaki nekem küldeni?!🙂
    Előre is köszönöm
    (buskati05@gmail.com)

    VálaszTörlés
  13. Sziasztok!
    Itt megtaláljátok a részeket.
    https://yourspirits.blog.hu/

    VálaszTörlés
  14. Sziasztok valaki át tudná küldeni nekem mind a három könyvet sajnos nem engedi megnyitni.
    E-mail:kisjuhaszbanka@gmail.com
    Előre is köszööm!

    VálaszTörlés
  15. Sziasztok eltudnátok küldeni a könyveket? Nagyon szeretném elolvasni! Előre is köszönöm ♥️

    VálaszTörlés
  16. Sajnos nem tudom egyiket sem megnyitni. Szeretném ha elküldenétek mind három részt. Előre is köszönöm! komoma@gmail.com

    VálaszTörlés
  17. Sziasztok! Valaki el tudná nekem is küldeni őket?
    somogyikata9@gmail.com
    Előre is köszönöm!!

    VálaszTörlés
  18. Sziasztok valaki eltudná nekem is külden b.klaudia0131@gmail.com
    Erőre is köszönöm ! 😊

    VálaszTörlés

Búcsúzás idő!

Sziasztok! " ...2 hónap múlva törlésre kerül ez az oldal! "   Sajnos eljött azaz idő, hogy ez az oldal végleg bezárja kapuit. Okok...