Oldalmegjelenítések száma a múlt héten

2018. július 24., kedd

Larissa Ione - Daemonica sorozata


Larissa Ione - Csábítás 
Tayla, ​a fiatal őrző élete nem áll másból, mint gyilkolásból. A lány feladata, hogy az emberekre támadó démonoktól megtisztítsa New Yorkot, lehetőleg nyom és nagyobb zűr nélkül. Csakhogy Tayla az utóbbi időben nincs jól: furcsa emlékezetkieséses időszakai vannak, és egy vadászat alkalmával lebénul a jobb oldala. A harcban meghal a társa és legjobb barátnője, Tayla pedig egy különös helyre kerül: egy kórházba, amelynek fekete falait mágikus írásjelek borítják.
Kezelőorvosa, a jóképű Eidolon az első pillanattól kezdve Tayla különös, erotikus álmainak főszereplőjévé válik, miközben a démon férfinak sem közömbös a lány.
Eidolon fajtája a nők szexuális kihasználásának él, mégis Tayla kedvéért hajlandó lenne alávetnie magát a véres és mindkét fél számára életveszélyes párválasztási szertartásnak – még akkor is, ha minden észérv ennek ellentmond…


LETÖLTÉS: 

Larissa Ione - Elszabadult ​vágyak

Runa Wagner egyáltalán nem akart beleszeretni a jóképű idegenbe, aki mintha ismerte volna a legtitkosabb vágyait. De nem tudott ellenállni a hihetetlen szenvedélynek, amely lángra lobbant közöttük, és ami elhamvadt, amikor Runa rájött, hogy a férfi megcsalja. És furcsa változásokat is érzett saját magán…
Megfogadta, hogy bosszút áll a férfin, aki tönkretette az életét, és a nyomába eredt, ám ez oda vezetett, hogy Shade leggonoszabb ellensége foglyul ejtette őket.
Shade, a seminus démon, akin szerelmi átok ül, remélte, hogy sosem látja többé Runát. Ám mikor egy sötét tömlöcben ébredt a mérges és titokzatos erőt sugárzó Runa mellett, rájött, hogy a nő még veszélyesebb hatással van rá, mint valaha. Rabtartójuk varázslata arra kényszerítette őket, hogy átessenek a nászszertartáson, így egy életre egy párként kénytelenek élni. Együtt vették fel a harcot az őrült ellenséggel, akinek nem csak velük voltak tervei…


LETÖLTÉS:



Larissa Ione - Kirobbanó szenvedély

Serena Kelley egy régész és kincsvadász egy nagy titokkal. Mikor 7 éves volt, kapott egy olyan áldást, amely biztosítja, hogy egészséges és halhatatlan maradjon- addig, amíg el nem veszti a szüzességét. De Serena egyáltalán nem olyan ártatlan. Amikor találkozik egy veszélyesen jóképű idegennel, aki a gyönyör határaira viszi, azon kezd el gondolkodni, hogy lehet azzal az emberrel találkozott, akinek nem fog tudni ellenállni...
Halálos vágyak...
Wraith egy Seminus démon és haldoklik. Amikor egy régi ellensége megmérgezi, eldönti, hogy megkeresi Serenát és meggyőzi arról, hogy adja neki a méreg egyetlen ismert ellenszerét, az igézetet. Mégis lassan kezd lemondani a csábításról és Wraith érzi, hogy kezd többet érezni, mint kéne, amikor rájön egy szörnyű igazságra: ő az a nő, akinek elkell vennie az életét ahhoz, hogy megmenthesse a sajátját.

LETÖLTÉS:
https://drive.google.com/file/d/1eZ1KDTz5zPg3afL84TJhjQBHX8BoSb9y/view?usp=sharing

21 megjegyzés:

  1. Szia! Nekem nem engedi megnyitni (többször próbáltam úgysem sikerül) Eltudnád küldeni az email címemre? majagyurky07@gmail.com Előre is köszönöm szépen!! :)

    VálaszTörlés

  2. Szia! Nekem sem engedi. Eltudnad kuldeni nekem is
    urmarslako15@gmail.com
    Nagyon szépen köszönöm

    VálaszTörlés
  3. Ugylatszik általános a probléma,nekem se engedi 😭😭😭😭

    VálaszTörlés
  4. Egyik könyvet sem engedi letölteni és nem értem miért mindig azt írja ki hogy nem elérhető a dokumentum...2😢😭😭

    VálaszTörlés
  5. Szia nekem sem engedi betölteni el tudod küldeni az e-mail címemre?
    z.rozsa31@gmail.com
    Előrre is Köszönöm.

    VálaszTörlés
  6. Szia.
    El tudnád küldeni a 3.részt? légyszi!
    bettyke86@hotmail.hu
    Előre is köszönöm

    VálaszTörlés
  7. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  8. Sziasztok!
    Valaki el tudja küld a 3 részt?
    Köszönöm szépen

    VálaszTörlés
  9. szisztok!

    Esetleg valaki elküldené nekem a 3.rész e-mailben?Innen nem lehet letölteni.
    Köszönöm szépen

    VálaszTörlés
  10. Sziasztok!

    Vala ki eltudná nekem küldeni a 3. részt e-mailben.
    Sajnos innen nem lehet letölteni.
    Előre is köszönöm.
    E-mail címem: koroanita09@gmail.com

    VálaszTörlés
  11. Szia
    Eltudnád nekem küldeni a 3. Részt mert nem lehet letölteni
    ferrari19930324@gmail.com

    VálaszTörlés
  12. sziasztok! a 3.részt el tudná nekem is küldeni valaki?
    brebus05@gmail.com
    előre is köszönöm szépen

    VálaszTörlés
  13. Sziasztok!Valaki eltudná küldeni a 3.részt?Örök hála🙏😁!kovacskinga23@hotmail.com
    Köszönöm

    VálaszTörlés
  14. Szia. Eltudnád nekem kuldeni a 3-4 részt, mert innen nem tudom letölteni. mezo22marianna@gmail.com. Köszönöm.

    VálaszTörlés
  15. Sziasztok, én is kérhetném E-mailben az összes részt? batoheni@gmail.com
    Nagyon köszönöm

    VálaszTörlés
  16. Sziasztok! El tudná küldeni nekem valaki mindhármat? Email címem:dormika216@gmail.com
    Nagyon köszi!

    VálaszTörlés
  17. Üdv én is szeretem elkérni a 3. Részt
    reb.55.rebeka@gmail.com
    Köszönöm

    VálaszTörlés
  18. Szia! Szeretném kérni én is a Daemonica 3. részét a bne. szanita@gmail.com email címre. Köszönöm!

    VálaszTörlés
  19. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  20. Sziasztook!
    El tudná nekem küldeni valaki az összes részt? Sajnos egyet sem enged letölteni. nikike22228@gmail.com Előre is köszönöm!

    VálaszTörlés

Búcsúzás idő!

Sziasztok! " ...2 hónap múlva törlésre kerül ez az oldal! "   Sajnos eljött azaz idő, hogy ez az oldal végleg bezárja kapuit. Okok...