Oldalmegjelenítések száma a múlt héten

2018. július 25., szerda

J. Kenner - Stark-trilógia sorozata



J. Kenner - Forró ​rabság (Stark-trilógia 1.)

A Stark-trilógia első része.

Egy férfi, aki mások szenvedélyével játszik…
Egy nő, aki belemegy a játékba, de nagy árat kér érte…
Damien Stark sportolóból lett milliárdos, akinek nem sokan mernek nemet mondani.
Nikki Fairchild az egyetlen nő, aki felkorbácsolja a szenvedélyét.
Milyen titkokat rejteget Niki, az egykori szépségkirálynő?
És milyen démonok üldözök Starkot?
Ki bírja tovább ezt a kíméletlen játékot?

LETÖLTÉS:






J. Kenner - Édes ​rabság (Stark-trilógia 2.)

Damien Stark mindössze egyet akar: uralni a testem és lelkem. Kívül-belül megtört, és én boldogan egyeztem bele, hogy kizárólag ennek a gyönyörű, titokzatos férfinak a tulajdona legyek. Én is azt akarom, hogy teljesen az enyém legyen. De hiába az elsöprő szenvedély, mégis van benne valami sötét, megfoghatatlan, ami felébreszti bennem a ragadozót…

LETÖLTÉS:






J. Kenner - Örök ​rabság (Stark-trilógia 3.)

Damien menekül a múlt sötét és démoni árnyai elől. Nekem csak egy vágyam van: neki adni magam egész testemmel-lelkemmel, megosztani vele minden kínt, felfedni minden titkot, amit eddig elhallgatott előlem. Uralkodik rajtam – ez természetes. De lesz-e bátorságom meghallgatni minden mocskos részletet, amit eddig elhallgatott?

LETÖLTÉS:






J. Kenner - Bűvös ​rabság (Stark-trilógia 3,5)

A Stark-trilógia még nem ért véget! J. Kenner erotikus bestseller-sorozata még egy novellával bővült, amiből kiderül, mi lesz Nikki és Damien sorsa, és amelyben színre lép az új „Kínzó vágy” sorozat szívtipró és titokzatos főhőse is.

LETÖLTÉS: 


29 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. Szia :) sajnos nem lehet megnyitni a linket ... :(

    VálaszTörlés
  3. Szia ..sajnos mindig hozzá férést kér valaki nem tudna nekem segíteni esetleg köszönöm😊

    VálaszTörlés
  4. Szia. Nem lehet le tölteni ☹️

    VálaszTörlés
  5. Szia sajnos nem tudom megnyitni a könyveket,nagyon szeretnèm elolvasni,olyan kèrdèsem ès kèrèsem lenne hogy ha nem gond neked eltudnád nekem küldeni? Nagyon hálás lennék èrte. A cìmem: dolanyiagnes@gmail.com

    VálaszTörlés
  6. Szia, ha nem túl nagy kérés, én is szeretné ha átküldenéd őket, nagyon Köszönöm! Nagyon elszeretném olvasni! Előre is Nagyon nagyon Köszönöm! 😍💌❤️
    emesehs17@gmail.com

    VálaszTörlés
  7. Sziasztok valaki el tudna küldeni nekem ? pirgixenia@gmail.com

    VálaszTörlés
  8. Szia. Nem tudom letolteni a könyveket. Esetleg el tudnád nkm e-mailen küldeni? Köszi előre! gyorfibea95@gmail.com

    VálaszTörlés
  9. Sziasztok, nekem sem sikerult letoltenem a konyveket, el tudna valaki kuldeni mindket sorozatot (stark es vagy sorozatok)? Elore is koszonet erte :) emese.bodise@gmail.com

    VálaszTörlés
  10. Szia. Esetleg eltudnád nekem küldeni ezeket a könyveket.anita.szucsko78@gmail.com Előre is köszönöm.

    VálaszTörlés
  11. Sziasztok. Én se tudom letölteni a könyveket. Valaki esetleg elküldené nekem? tajitoth@gmail.com
    Előre is köszönöm.

    VálaszTörlés
  12. Sziasztok én se tudom letölteni a könyveket sajnos semelyiket sem valaki segítene vagy átküldené előre is köszönöm.

    VálaszTörlés
  13. Valaki átküldeni nekem a sorozatot?
    kittimolnar359@gmail.com
    Előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
  14. Sziasztok valaki el tudja nekem küldeni a könyveket?

    VálaszTörlés
  15. Egyiket sem tudom megnyitni. El tudnád nekem küldeni? pappjenone033@gemail.com

    VálaszTörlés
  16. Egyiket sem tudom L tölteni. Elküldenéd nekem? pappjenone033@gmail.com

    VálaszTörlés
  17. Szia! Egyiket sem tudom letölteni, elküldenéd léyszí a szerzönek az összes könyvét ami megvan?
    johannagebert04@gmail.com
    Elöre is köszönöm

    VálaszTörlés
  18. Sziasztok!
    Valaki el tudná küldeni a bűvös rabságot a leglernikoletta@gmail.com ra?
    Előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
  19. Sziasztok! Én se tudom letölteni a könyveket. Valaki esetleg elküldené nekem? zsuzsa.lukacs05@gmail.com
    Előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
  20. Sziasztok, én is szeretném elkérni a sorozat összes részét. Valaki át tudná küldeni nekem?
    megyesi.vivi@gmail.com
    Előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
  21. Sziasztok. Én is szeretném elkérni a sorozat összes részét. Valaki át tudná küldeni? Köszönöm cunpuka@gmail.com

    VálaszTörlés
  22. Sziasztok. Nem nyitja meg egyik linket sem. Valaki el tudná nekem küldeni a sorozat összes részét?
    Előre is köszönöm.
    ngabica94@gmail.com

    VálaszTörlés
  23. Sziasztok el tudnátok küldeni a könyvet? Nagyon szeretném elolvasni!!
    anagy2237@gmail.com

    VálaszTörlés
  24. Sziasztok! Valaki el tudná küldeni nekem is a könyveket? esztella.tasnadi@gmail.com. köszönöm

    VálaszTörlés
  25. Sziasztok! Valaki el tudná küldeni ezt a sorozatot erre a gmail címre hegeduskrisztina2019@gmail.com

    Előre is köszönöm!❤️

    VálaszTörlés
  26. Sziasztok.Valaki el tudná nekem küldeni a 2.,3,5.részét?
    tothteddy197401@gmail.com
    Előre is köszönöm.

    VálaszTörlés
  27. Sziasztok.A 3.rész is kellene.
    tothteddy197401@gmail.com

    VálaszTörlés
  28. Sziasztok! Esetleg valaki eltudná küldeni ezeket a könyveket, sajnos nem tudom letölteni. Előre is köszönöm.
    krokodilfogak@gmail.com

    VálaszTörlés
  29. Sziasztok én sem tudom letölteni . Valaki elkuldene? borsos.beacskaborsos.beacska@gmail.com

    VálaszTörlés

Búcsúzás idő!

Sziasztok! " ...2 hónap múlva törlésre kerül ez az oldal! "   Sajnos eljött azaz idő, hogy ez az oldal végleg bezárja kapuit. Okok...