Oldalmegjelenítések száma a múlt héten

2018. július 25., szerda

Leisa Rayven - Starcrossed-sorozata


Leisa Rayven - Hitvány ​Rómeó (Starcrossed 1.)

Amikor Cassie és Ethan a színművészetin találkoznak, a levegő is felforr körülöttük.  Cassie igazi jó kislány, nehezen találja a helyét a folyton bulizó művészdiákok közt.
Ethan ezzel szemben vérbeli rosszfiú, vad, tüzes, félelmetes és mégis érzékeny.  Akár a Romeo és Júlia amiben címszerepet kapnak Cassie és Ethan szerelme is mintha a csillagokban lett volna megírva amíg Ethan össze nem törte Cassie szívét, mindörökre eljátszva a bizalmát. Valami rejtélyes okból, olyan rád nézni, mint megtalálni valami értékeset, amiről nem is tudtam, hogy elvesztettem. Évek múlva a szívtipró visszatér, hogy ismét felforgassa a lány életét érintésről érintésre. Fokozatosan újraélik titkos diákszerelmük minden felemelő és pusztító pillanatát, mígnem rájönnek, hogy a csillagokban írt szerelemnek nem kell tragédiával végződnie.

LETÖLTÉS:





Leisa Rayven - Megtört ​Júlia (Starcrossed 2.)

CASSIE Taylor éveken át küzdött, hogy elfeledje ETHAN Holtot, élete legnagyobb szerelmét. Mikor a fiú nem volt képes viszonozni a mély érzelmeket, és elhagyta őt, Cassie énjének egy darabja is együtt halt a szerelemmel. Legalábbis úgy hitte. Most ő és Ethan főszereplőként lépnek a Broadway színpadára, Ethan pedig eltökélte, hogy visszaszerzi Cassie-t.
Azt állítja, megváltozott, és most már képes kimondani, amit évekkel ezelőtt még nem mert.
De Cassie tud-e újra hinni neki? Miben különböznének a mostani nagy szavak a régiektől?
Ethan tisztában van vele, hogy nem változtathatja meg a múltat, melyben annyi fájdalmat okozott, de a jövő érdekében még léphet: csupán meg kell győznie Cassie-t, hogy valóban összetartoznak.

LETÖLTÉS:





Leisa Rayven - Álnok ​szerelem (Starcrossed 3.) 


LIAM Quinn a világ egyik legnagyobb filmsztárja… egyúttal az egyetlen férfi, akit ELISSA Holt valaha szeretett. Az egyetlen, akit soha nem tud feledni.
Hat év távollét után Liam és lélegzetelállító menyasszonya a Broadwayre érkezik. A darabba, melynek éppen Elissa az ügyelője. A gond mindössze az, hogy az éjszakába nyúló próbák során elmosódik a határ aközött, hogy mi van, és mi lehetett volna – ebben a helyzetben pedig elég egy elgyengült pillanat, és világraszóló botrány rázza meg a sztárvilágot.
Elissa ugyan belátja, hogy Liam iránti újraéledő vonzalma csak bajt hoz a fejére, de hiába.
Minden reménytelen, romantikus alak tudja: a szerelem nem követi a rendezői utasításokat.

LETÖLTÉS: 

43 megjegyzés:

  1. Szia!Nem tudom letölteni.El tudnád küldeni az e-mail címemre:evinemeth123@gmail.com
    Köszönöm!

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. Szia. Nem tudom letölteni a könyveket. Kérlek küld el nekem foldizsani@gmail.com köszi

    VálaszTörlés
  4. Szia!Nem tudom letölteni a könyveket.El tudnád küldeni az e-mail cimemre: balazsolah2020@gmail.com elöre is köszönöm!!

    VálaszTörlés
  5. Szia nem tudom letölteni a könyveket eltudnád nekem küldeni az e-mail cimemre? l.zsu00@gmail.com Köszönöm :)

    VálaszTörlés
  6. Szia én sem tudom letölteni a könyveket el küldöd nekem is az email címemre:aranyliliom88888@gmail.com köszi

    VálaszTörlés
  7. Minek teszi fel ha senki nem tudja letölteni? Elé van ilyenekkel a net.kamu szarokkal

    VálaszTörlés
  8. Szia. Légyszíves nekem is küld el. pidori18@gmail.com. Köszönöm szépen 😊 vagy valaki aki megkapta legyen szíves.

    VálaszTörlés
  9. Szia! Esetleg nekem is el tudnád küldeni a könyveket a lillaremenyik@gmail.com-ra ? Előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
  10. Szia! Esetleg nekem is el tudnád küldeni a könyveket a kisszsanett0602@freemail.hu-ra ? Előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
  11. Szia! Nekem is eltudnád küldeni a könyveket? Valamiért nem tudom le tölteni előre is köszönöm! Email címem : reginajns1@gmail.com

    VálaszTörlés
  12. Szia eltudnàd küldeni fanni.2000.05.02.toth@gmail.com nem nyitja meg

    VálaszTörlés
  13. Sziasztok!
    Itt megtaláljátok az összes részt.
    https://yourspirits.blog.hu/

    VálaszTörlés
  14. Én nagyon imádtam. Nem tudtam letenni. Örök kedvenc lesz azt hiszem.

    VálaszTörlés
  15. Sziasztok én sem tudom letölteni valaki el tudná küldeni! Itt az email címem szaboadrienn.88888@gmail.com
    Előre is köszönöm

    VálaszTörlés
  16. Nem tudom letölteni!! Kérlek elküldenéd nekem? schneera@gmail.com Előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
  17. Szia. Énsem tudom letölteni! Kérlek elküldöd nekem? Előre is köszönöm! szafira85@gmail.com

    VálaszTörlés
  18. Szia!Nem tudom letölteni a könyveket.Elküldenéd e-mailben?Köszönöm
    farkashajni57@gmail.com

    VálaszTörlés
  19. Szia! Én se tudom letölteni a könyveket. El tudnád küldeni e-mailben? Köszönöm:) tokesmona15@gmail.com

    VálaszTörlés
  20. Sziasztok én sem tudom letölteni, valaki el tudná küldeni! Itt az email címem zsuzsa.lukacs05@gmail.com
    Előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
  21. Sziasztok! Én sem tudtam megnyitni, letölteni. Kedves Doreen, ha megtennéd, hogy el küldöd, nagy megköszönném. Szuper az oldalad!
    Pinter.zoltanne@gmail.com

    VálaszTörlés
  22. Szia esetleg ez a könyv meg van?
    April Scott-Monday
    Fedőneve: Habcsók
    Ha igen el tudnád küldeni
    Előre is köszönöm
    hegyine0214@gmail.com

    VálaszTörlés
  23. Sziasztok.én sem tudom letölteni a könyveket sajnos. valaki el tudná nekem küldeni e-mailben ? szandyke69@gmail.com Köszönöm :)

    VálaszTörlés
  24. Sziasztok. Valaki nekem is át tudná küldeni? reischlotti5@gmail.com előre is köszönöm:)

    VálaszTörlés
  25. Sziasztok!
    Én sem tudom letölteni. Ha valakinek megvan légyszi el tudná küldeni? Előre is köszönöm. ulicskarebi@gmail.com

    VálaszTörlés
  26. Sziasztok én sem tudom letölteni valaki eltudja küldeni fanni.2000.05.02.toth@gmail.com címre

    VálaszTörlés
  27. Helló nekem is el tudná küldeni valaki mert én sem tudom letolteni egyiket se
    Előre is köszönöm

    VálaszTörlés
  28. Sziasztok!
    Ha valakinek megvan légyszi el tudná nekem is küldeni? ulicskarebi@gmail.com

    VálaszTörlés
  29. Sziasztok nekem el tudná valaki küldni légyszi??? szandi20190302@gmail.com

    VálaszTörlés
  30. Sziasztok! El tudná nekem is küldeni valaki a könyveket? pancsilito@gmail.com címre?
    Köszönöm! 🤗

    VálaszTörlés
  31. Sziasztok! El tudná nekem is küldeni a könyveket? barsony27@freemail.hu Köszönöm

    VálaszTörlés
  32. Sziasztok. Nekem is el tudná küldeni valaki. titanilatasko@gmail.com Köszönöm

    VálaszTörlés
  33. Szia!
    El tudnád nekem küldeni mindegyik részt?
    Köszönöm

    hellrenat98@gmail.com

    VálaszTörlés
  34. Eltudná valaki küldeni nekem a részeket? baloghr69@gmail.com köszönöm

    VálaszTörlés
  35. Sziasztok! Valakinek meg vannak? Elkülditek nekem is a kopectimea@gmail.com . Köszönöm

    VálaszTörlés
  36. Sziasztok esetleg valaki eltudná küldeni ezt a sorozatot nekem is előre is köszönöm
    pongozsuzsi2001@gmail.com

    VálaszTörlés

Búcsúzás idő!

Sziasztok! " ...2 hónap múlva törlésre kerül ez az oldal! "   Sajnos eljött azaz idő, hogy ez az oldal végleg bezárja kapuit. Okok...