Oldalmegjelenítések száma a múlt héten

2024. február 14., szerda

Búcsúzás idő!

Sziasztok!


"...2 hónap múlva törlésre kerül ez az oldal!"  


Sajnos eljött azaz idő, hogy ez az oldal végleg bezárja kapuit.

Okok: sok van, köztük magánélet de legjobban időhiány.

Először is szeretnék mindenkit tájékoztatni illetve megírni, miért is nem érhetőek a PDF - file (ejtsd: fájl) könyvek. Voltak "háborúk" is (remélem mindenki tudja vagy sejti mik voltak és mi zajlottak az elmúlt években), rossz helyzetek, amíg csendesség nem lett - de nem sokáig. 

Azért nem elérhetőek némelyik könyvek, mivel néhányat priváttá tettem azaz más nem fér hozzá csak én. Némelyik könyvek, sajnos azok elvesztek. Hiába a linkek, mindenkinek "Hozzáférés engedélyt" mutat vagy illetve "Meghívó".

Mivel súlyosan időhiány miatt, nem tudom frissíteni az oldalt semmilyen formában! 
Sem javítani, sem újból illetve újabbnál-újabb könyveket feltenni. 

Mindenkit megkérek, ne kérjetek Hozzáférés engedélyt vagy Meghívót küldjek nektek, mivel NEM fogom SENKINEK ELKÜLDENI! 

Miért?

Egyszerű, olvasd el újból lassan és hátha sikerül megérteni. 
Nem sértésként írom eme soraimat de ennyi volt, vége.

Külön megkérek mindenkit a megadott e-mail címen senki, hangsúlyozom: SENKI NE KÉRJEN SEMMILYEN KÖNYVEKET! 

Nem fogom elküldeni, befejeztem, nincs tovább és nem teszek senkinek sem kivételt sem! 

Mindenki tartsa tiszteletben a döntésemet, senki nem zavarjon e-mail -en keresztül, nem fogok reagálni rá. 


***** 


Nehéz szívvel, mivel hobbiként űztem ezt az oldalt; rossz napok, unalom űzőként, betegen, jó kedvűen, vidáman, boldogan tettem fel a könyveket mind azért MIATTATOK akik oly sokan vártátok az új könyveket szeretettel és persze ingyenesen. 

Tudom, a mai világban már "majdnem" megfizethetetlen egy könyv és tudom milyen az, ha az ember nem tudja elolvasni csak akkor ha megvásárolja az adott könyvet/könyveket. Voltak sok problémák, gondok, magánéletben is avagy (leghangsúlyosabban) időhiány miatt, sajnos 2 hónap múlva törlésre kerül ez az oldal! 

Így bele gondolni is rossz, legfőképpen ahogyan most írom a soraimat, nagyon de nagyon fájó szívvel és amolyan "nem akarom még végleges megszüntetni az oldal" érzés kerít hatalmában. Azért is hagyok 2 hónapot, hátha "meggondolom" magam, megmarad-e  ez az oldal de nem működtetem. Tudjátok, amolyan "nosztalgia" érzés vissza tekinteni az oldalra, hogy volt - működött de semmi frissítés és semmi hír vagy változás nincs többé már. 

Azért tartom így, hogy 2 hónap múlva törlésre kerül, megvárom míg mindenki értesül erről a hírről!

Nem tudok többet mit írni, csak annyit hozzáfűznék, nagyon de nagyon szívből köszönöm akik követték az oldalt és jókat írtak; azoktól is megköszönöm akik nem reagáltak de maguk módján követték szintén az oldalt.

Még egyszer írom, köszönök mindent szó szoros értelmében, köszönöm, hogy vagytok/ voltatok; remélem majd egyszer találkozunk csak nem ingyenes PDF - file letöltésként. 

Mindenki vigyázzon magára és egyebek, legyek rosszak s jók és kellemes olvasás kívánok Nektek!

Sziasztok! :) 


Üdvözlettel: Ella PDF könyvei 


3 megjegyzés:

  1. Kedves Ella! Szomorúan, de megértéssel olvastam a búcsúzásodat. Nagyon szépen köszönöm a sok-sok szuper könyvet, amit általad olvashattam! Nem is gondolnád, micsoda kincset értek, amikor a rohanós-mókuskerekes-szürke hétköznapokban kicsit máshol lehettem, gondolatban... Még egyszer köszönöm, és minden jót kívánok neked! :) N.

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm,hogy voltál nekem, nekünk! Minden igazán jót kívánok neked!🙂🙏

    VálaszTörlés
  3. Szia! Nagyon sajnálom én is, sok könyvet olvastam azok közül amiket feltöltöttél, de érthető, ha valakinek már nincs ilyenre energiája 🙂 minden jót kívánok!

    VálaszTörlés

Búcsúzás idő!

Sziasztok! " ...2 hónap múlva törlésre kerül ez az oldal! "   Sajnos eljött azaz idő, hogy ez az oldal végleg bezárja kapuit. Okok...