Oldalmegjelenítések száma a múlt héten

2018. augusztus 14., kedd

Elle Kennedy - Off-Campus sorozatai


Az üzlet (Off Campus 1.)



A lány egyezséget köt a fősuli rosszfiújával…
Hannah Wells végre talált valakit, aki megdobogtatja a szívét. Bár az élet más területein magabiztosan mozog, a szex és a csábítás nem éppen erős oldala. Ha fel akarja hívni magára a kiszemelt srác figyelmét, ki kell lépnie a komfortzónájából, és elérni, hogy észrevegyék …még ha ezért korrepetálnia kell is a hokicsapat idegesítő, gyerekes és beképzelt kapitányát egy álrandiért cserébe.
…ami jobban sül el, mint remélte.
Garrett Graham egyetlen álma, hogy a diploma után profi hokijátékos legyen, de a zuhanó tanulmányi eredménye miatt mindent elveszíthet, amiért eddig olyan keményen dolgozott. Ha a csapatban maradás ára, hogy segít egy cinikus csajnak féltékennyé tenni egy srácot, hát legyen. De amikor egy váratlan csók életük legvadabb szexébe torkollik, Garrett hirtelen ráébred, hogy a szerep, amit játszik, nem neki való. Most már csak Hannah-t kell meggyőznie arról, hogy a fiú, akire vágyik, nem más, mint ő maga.



A baklövés (Off-Campus 2.)



A ​srác nem csak a pályán szeret játszani… 
De ezúttal kemény ellenféllel találja szemben magát… 

A srác nem csak a pályán szeret játszani… 
Az egyetemista John Logan bármelyik lányt megkaphatja. A hokicsapat sztárjaként az élete csupa buli és csajozás, ám lefegyverző mosolya és laza stílusa valójában csak álca, amivel a diploma után rá váró évek miatti keserűségét leplezi. Szexi kalandja az elsőéves Grace Iversszel egy időre feledteti vele a gondokat, de egy meggondolatlan lépés miatt elveszíti a lányt, és utána kemény erőfeszítéseket kell tennie, hogy bebizonyítsa, megérdemel egy második esélyt. 
De ezúttal kemény ellenféllel találja szemben magát… 
A rosszul sikerült első év után Grace immár idősebben és érettebben tér vissza a Briar Egyetemre. Úgy érzi, végre sikerült elfelejtenie a nagyképű hokist, akinek majdnem odaadta a szüzességét. Már nem az a szende, csendes kislány, akit Logan annak idején megismert. Ha a srác azt hiszi, hogy ő is engedelmesen hanyatt vágódik neki, mint a többi csaj, hát nagyon téved. Ha vissza akarja kapni, küzdjön meg érte! Ezúttal Grace veszi kezébe az irányítást… és nem lesz szívbajos. 

Az egyik legnépszerűbb New Adult-sorozat újabb szenvedélytől izzó része. Vesd bele magad!





A pont (Off-Campus 3.) 



A ​srác a pályán és a lányoknál is sikert sikerre halmoz…
Allie Hayes nehéz időszakot él át. Diploma előtt áll, de fogalma sincs róla, mihez kezdjen az egyetem után, ráadásul a közelmúltban a régóta tartó kapcsolata is véget ért. Bár a vad, érzelemmentes szex nyilvánvalóan nem megoldás a problémájára, a jóképű hokisztárnak, Dean Di Laurentisnek képtelen ellenállni. Legalábbis egyszer, mert még a bizonytalan jövő sem elegendő ok arra, hogy Allie zűrös viszonyba bonyolódjon az egyéjszakás kalandok koronázatlan királyával.
De ezt a lányt nem lesz olyan egyszerű meghódítani.
Dean mindig megszerzi, amit akar. Csajokat, jó jegyeket, népszerűséget, csajokat… Igazi szívtipró, akinek egy lány sem mond nemet. Kivéve Allie-t. A belevaló csaj egyetlen éjszaka alatt fenekestül felforgatja a srác életét, majd kijelenti, hogy legyenek csak barátok. Na, azt már nem! Ennek csak akkor lehet vége, ha Dean úgy akarja. A srác minden csáberejét beveti, de amikor történik pár hatalmas változás az életében, fokozatosan rájön, hogy nemcsak a gólok számítanak… hanem a szerelem is.

237 megjegyzés:

  1. Szia! Nem tudod véletlenül, hogy az Off-Campus 4. része mikor lesz elérhető magyarul? 2 nap alatt kiolvastam az első 3 könyvet, kíváncsi vagyok, mi lesz a 4. sráccal a csapatból:) Köszi előre is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia. Eltudnád nekem is küldeni? Ez az email cimem:bettinanagyova9@gmail.com

      Törlés
    2. Szia!Nekem is el tudnád küldeni? laczkoeszter0427@gmail.com
      Előre is köszi!!!

      Törlés
    3. Szia nekem is elküldöd ? :)
      vvigherika991@gmail.com
      Köszi előre is :)

      Törlés
    4. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
    5. Szia ! Nekem is elküldöd? Kérlek szépen .
      viktoria.danko@hotmail.com
      Köszi szépen!

      Törlés
    6. Szia! Kérlek,nekem is elküldenéd?
      Köszönöm szépen!!
      erika.gocza@gmail.com

      Törlés
    7. Hello tudom mar a sokadik keres de legyszi nekem is kuld el :) skrisztina91@yahoo.com koszi szepen 😊

      Törlés
    8. Szia😊 nagyon szépen megkérlek nekem is elkükdöd: toth.gina22@gmail.com
      KÖSZÖNÖM SZÉPEN😊😊

      Törlés
    9. Szia . Nekem is eltudnád küldeni ? Köszi.
      melcsidraga@citromail.hu

      Törlés
    10. Szia ha nekem is elküldenéd azt meg köszönném
      b.kata960624@gmail.com

      Törlés
    11. Szia nekem is elkuldened vagy esetleg akinek mar elkuldte? klaudianemeth2014@hotmail.com koszi elore is

      Törlés
    12. Sziasztok! Nekem is el tudnátok küldeni légyszíves? :) Előre is köszönöm!
      eszti.j097@gmail.com

      Törlés
    13. Sziasztok, Én is szívesen elolvasnám, küldjétek el legyetek szívesek nekem is, utasia@gmail.com Köszönöm szépen!

      Törlés
    14. Sziasztok legyszi nekem is küldjétek el. Nagyon érdekel. hlusek.encsi@gmail.com

      Törlés
    15. Szia eltudnád küldeni nekem is emmarozinka071@gmail.com

      Törlés
    16. Szia. Nekem is elkuldened? beata.kvcs2@gmail.com

      Törlés
    17. Szia. Nekem is elkuldened? beata.kvcs2@gmail.com

      Törlés
    18. Szia. Nekem is eltudnál küldeni nikolettanagy990@gmail.com köszi

      Törlés
    19. Szia nekem is el tudnád küldeni lécci?
      fureszeszter03@gmail.com
      Előre is köszi:))

      Törlés
    20. Szia nekem is elkuldod kerlek ? cociancarmen@gmail.com koszonom elore is

      Törlés
    21. Szia. Nekem is elküldené valaki? leiladeak0701@hotmail.com koszonom elore is.

      Törlés
    22. Szia! Nekem is el tudnád küldeni? wbeatrix9130@gmail.com Előre is köszönöm!

      Törlés
    23. Szia nekem is eltudnád küldeni? martinakiss669@gmail.com Előre is köszönöm 😊

      Törlés
    24. szia nekem is eltudnád küldeni a 4. részt az off campus sorozatnak . Köszike hanuskrisztina07@gmail.com

      Törlés
    25. Sziasztok, nekem is el tudnátok küldeni? boglarkacsabai@gmail.com
      Előre is köszi.

      Törlés
    26. Szia, én is nagyon szeretném a negyedik részt, legyszi legyszi
      baba.goa22@gmail.com
      Ezer hála

      Törlés
    27. Szia. Ha lehetne nekem is el tudnád küldeni a 4.részt?
      Köszönöm
      gerencserbarbara0@gmail.com

      Törlés
    28. Szia!
      Nagyon nagyon szépen kérlek, hogy nekem is küld el a 4. Részt!!
      Köszönöm szépen!
      magnuczdalma@gmail.com

      Törlés
    29. Sziasztok! Légysziiii,nekem is valaki küldje el!!!! Köszi

      Törlés
    30. Sziasztok nekem is valaki átküldi a 4.részt ?
      nikiladanyi88@gmail.com

      Törlés
    31. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
    32. Sziasztok! Nekem is valaki el tudná kuldeni a 4.reszt? Emellett lenne meg egy apro keresem ha valaki latja es tagja annekonyvbirodalmanak akkor kaphatnek tole egy meghivot?
      Segitsegeteket elore koszonom! :)
      regina.kardos16@gmail.com

      Törlés
    33. Sziasztok! Nekem is légyszíves. vivike888333@gmail.com

      Törlés
    34. Sziasztok!
      Nekem is légyszíves elküldi valaki? :)
      nagybettina1999@gmail.com

      Törlés
    35. szisztok, nekem is el tudna valaki kuldeni az Off-Campus 4.reszet?? elore is koszi ica.szkrs@gmail.com

      Törlés
    36. Sziaaa a 4. részt én is megkaphatnám? :))) magyarvani03@gmail.com

      Törlés
    37. Sziasztok! Nekem is elküldené légyszíves valaki? Nagyon megköszönném! nikyke1002@gmail.com

      Törlés
    38. Szia. Tudom, én már a sokadik vagyok a sorban. De! Elküldenéd nekem is a 4. részt? Ildikó.deak74@gmail.com Nagyon szépen köszönöm előre is!

      Törlés
    39. Nekem is elküldené valaki légyszi! Vorosbia@gmail.com köszönöm szépen!

      Törlés
    40. Sziasztok! Nekem is elküldené a 4 részt légyszíves valaki? Nagyon megköszönném! szepikata@gmail.com

      Törlés
    41. Szia nekem is el tudnád küldeni? Előre is köszi Olga
      holga56@gmail.com

      Törlés
    42. Szia neken is el tudnád küldeni? Előre is köszönöm!
      nagybrigitta200045@gmail.com

      Törlés
    43. Szia!Nekem is el tudnád küldeni? Előre is köszönöm
      @buzatimcsi@gmail.com

      Törlés
    44. Szia! Nekem is el tudnád küldeni? Előre is köszi!
      @tarrdiaa@gmail.com

      Törlés
    45. Szia, én is beállok a kuncsorgók táborába 🤗
      desi.agnes@gmail.com
      Előre is köszönöm!

      Törlés
    46. Én is szint úgy. Csak nem ftudom lehet kicsit későn kérem Ha esetleg még nekem is el tudnád küldeni itt az email címem, booremmaroza@gmail.com

      Törlés
    47. Sziasztok, nekem is el tudnátok küldeni a 4.-dik részt? katageorgina15@gmail.com
      Előre is köszi.

      Törlés
    48. Sziasztok. Esetleg valaki nem szánna meg és nekem is elküldi a negyedik részt nagyon hálás lennék érte. 🤗
      reka200006@gmail.com

      Törlés
    49. Sziasztok, esetleg valaki nekem is el tudná küldeni a 4.részt? 🥺 szabogittanike20151003@gmail.com

      Törlés
    50. Szia nekem is el tudnád küldeni a 4. rész a szegoniki0@gmail.com -ra, mert már nagyon el szeretném olvasni de sehol sem találom. Előre is köszönöm.

      Törlés
    51. Szia! Nekem is kéne! kisseszter943@gmail.com

      Törlés
    52. Szia. Tudom tudom a sokadik vagyok de én is szeretném a 4.részt 😊 nagyon szépen köszönöm 😊
      nikoletttoth186@gmail.com

      Törlés
    53. Valaki el tudná küldeni nekem a negyedik részt? Nagyon hálás lennék érte🥺
      mateemoke04@gmail.com

      Törlés
  2. Szia.nekem is elküldenéd?jugabriella@yahoo.com nagyon szépen köszönöm!

    VálaszTörlés
  3. Szia.nekem is elküldenéd?jugabriella@yahoo.com nagyon szépen köszönöm!

    VálaszTörlés
  4. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  5. Szia. Nekem is el tudnád küldeni, kérlek? smakovinyi@gmail.com

    VálaszTörlés
  6. Szia :)
    El tudnád nekem is küldeni (azt hiszem függő lettem :D). Köszi előre is!

    VálaszTörlés
  7. Címe el maradt :) laszlofekeanita@gmail.com

    VálaszTörlés
  8. Szia! Beállhatnék a sorba és én is megkaphatnám esetleg? Köszönöm szépen! Petrakhajni@gmail.com

    VálaszTörlés
  9. Szia. Nekem is? simofi.beata@yahoo.com

    VálaszTörlés
  10. Szia. én is kérhetném? hugicska@gmail.com Köszönöm

    VálaszTörlés
  11. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  12. Szia! Én is elkérhetném? pppeniko99@gmail.com Köszönöm!:)

    VálaszTörlés
  13. Udv nekem is eltudnad küldeni? lcsabinho95@gmail.com

    VálaszTörlés
  14. Szia nekem is eltudnád küldeni?
    brigittafarkas45@gmail.com
    Előre is köszönöm

    VálaszTörlés
  15. Szia! Nekem is el tudnád küldeni?

    VálaszTörlés
  16. Szia nekem is eltudnad küldeni? katonalaura98@gmail.com

    VálaszTörlés
  17. Szia
    Én is szeretném elkérni ha lehet ☺️
    Köszönöm
    adamcsone66@hotmail.com

    VálaszTörlés
  18. Szia! Nekem is eltudnád küldeni? Köszönöm szépen! :)
    lillakopacsi1001@gmail.com

    VálaszTörlés
  19. Én is el szeretném kerni a 4 részt. Előre is köszönöm
    marcsi31@freemail.hu

    VálaszTörlés
  20. Szia
    Én is szeretném kérni a negyedik részt. Köszi
    findtne@gmail.com

    VálaszTörlés
  21. Szia én is elszeretném kérni! Köszi csortosalexandra@gmail.com

    VálaszTörlés
  22. Szia esetleg nekem is el tudnád küldeni? viragvassj@gmail.com
    Előre is köszönöm.

    VálaszTörlés
  23. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  24. Szia,nekem is tudnád küldeni?
    zsazsi87@gmail.hu

    VálaszTörlés
  25. Szia. Nekem is eltudnátok küldeni a negyedik részt? totrita@citromail.hu köszi

    VálaszTörlés
  26. Helló, nekem is el tudná küldeni valaki a 4. részt?
    vtekla2000@gmail.com

    VálaszTörlés
  27. Helló, nekem is el tudná küldeni a 4. Részt? zsuzsi1199@gmail.com
    Köszönö

    VálaszTörlés
  28. Szia nekem is eltudnád küldeni a 4.részt? biatype@citromail.hu

    VálaszTörlés
  29. Szia nekem is elküldenèd? 😊dozi0424@gmail.com

    VálaszTörlés
  30. Szia nekem is elküldenéd? majagyurky07@gmail.com

    VálaszTörlés
  31. Szia nekem is elküldenéd? majagyurky07@gmail.com

    VálaszTörlés
  32. Szia nekem is elküldenéd? lippaimercedes@gmail.com

    VálaszTörlés
  33. Sziasztok! Valaki nekem is el küldené? Előre is köszönöm! �� dorcsiii0419@gmail.com

    VálaszTörlés
  34. Sziasztok!
    Nekem is küldjétek el légyszives krauszivett@gmail.com
    köszönöm

    VálaszTörlés
  35. Sziasztok
    Valaki nekem is küldje el légyszi
    foldiblankajulianna@gmail.com
    Koszonom ^^

    VálaszTörlés
  36. Sziasztok.Valaki nekem is elküldené. betti.peter80@gmail.com Köszönöm.😊

    VálaszTörlés
  37. Kérlek nekem is küldjétek el!! sipos.tea@gmail.com előre is köszönöm 💖

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziasztok.Tudom h mar tényleg sokan kertétek de nekem is elküldené valaki akinek megvan a 4.rész? Nagyon hálás lennék!Előre is köszönöm ha valaki elküldi!🙂
      szabonikolett52@gmail.co.

      Törlés
  38. Sziasztok!
    Nekem is el tudná valaki küldeni?
    horvathadel48@gmail.com
    Köszönöm szépen!

    VálaszTörlés
  39. Sziasztok. Valaki esetleg nekem is elküldené a 4.részt.?! meiczinger7@freemail.hu köszönöm 😁

    VálaszTörlés
  40. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  41. Sziasztok, nekem is valaki légysziiiii :D babbancs89@gmail.com

    VálaszTörlés
  42. Sziasztok :) A 4. részt nekem is eltudná küldrni valaki? Nagyon nagyon megköszönném :) vig.vivien01@gmail.com

    VálaszTörlés
  43. En is nagyon szeretnem a 4. Reszt ha valaki elkuldene. encymogyi20@gmail.com

    VálaszTörlés
  44. Sziasztok! nekem is el tudná valaki küldeni? Nagyon szépen köszönöm :)
    Címem: melacska@gmail.com

    VálaszTörlés
  45. Sziasztok!
    Esetleg valaki nekem is elküldené a 4.részt?
    Előre is köszönöm :)
    tallian.vivien1997@gmail.com

    VálaszTörlés
  46. szia nekem is eltudnád küldeni
    domianica18@gmail.com

    VálaszTörlés
  47. Sziasztok. Nekem is el tudná valaki küldeni a 4.részt? Köszi.
    toth.enik38@gmail.com

    VálaszTörlés
  48. Sziasztok! Akinek a 4. rész megvan átküldené ide:szepikata@gmail.com Köszönöm

    VálaszTörlés
  49. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  50. Sziasztok valaki nekem is eltudna küldeni a tothr769@gamil.com ra
    Előre is köszönöm :)

    VálaszTörlés
  51. Sziasztok!Ha szépen kérem valaki nekem is elküldené a 4. részt?a cimem: betty.gyorgy@yahoo.com előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
  52. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  53. Hi Én is csatlakozom a "klubhoz" :) és kérném hogy valaki kuldje el nekem is a 4-dik konyvet a reginam63@gmail.com-ra. :) Thanks

    VálaszTörlés
  54. Sziasztok nekem is elküldené valaki? :)
    szabo1003fanni@gmail.com
    Köszönöm :)

    VálaszTörlés
  55. Sziasztok el tudná valaki nekem is küldeni a 4.részt?:)
    barbyka024@gmail.com
    Előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Esetleg ha megvan neked el tudnád nekem is küldeni a 4 részt az assztor947@gmail.com ra

      Törlés
  56. En is megkaphatnam a 4-et? beata.kvcs2@gmail.com
    Koszii

    VálaszTörlés
  57. Sziasztok, nekem is eltudná valaki küldeni a 4. Részt? miri-93@live.com köszönöm :)

    VálaszTörlés
  58. Sziasztok, valaki továbbítaná nekem is a 4részt? Előre is köszönöm

    manci100515@gmail.com

    VálaszTörlés
  59. Sziasztok nemtudá nekem is vlki továbbítani a 4részt? Köszi :) michaelacsillagova@gmail.com

    VálaszTörlés
  60. Sziasztok! Tudommár rengetegen kérték, de én is megkaphatnám?? Az is jo ha valaki olyan küldi aki már megkapta!! KÖSZÖNÖM SZÉPEN!!
    Lango.henrietta@gmail.com

    VálaszTörlés
  61. Hali! Én is szeretném elkérni a 4. részt 😊😊😊 Valaki, bárki akinek már meg van! :) köszönöm
    eletke777@gmail.com

    VálaszTörlés
  62. Sziasztok.
    Sokadikként... 🙂 Nekem is elküldené valaki a 4. Részt.
    Köszönöm 😊
    holckrisztina80@gmail.com

    VálaszTörlés
  63. Sziasztok.én is szeretném a 4.reszt dzsesszike08@gmail.com

    VálaszTörlés
  64. Én is megkérhetek valakit, hogy nekem is küldje el? Köszönöm!
    szarkalaszlone65@gmail.com

    VálaszTörlés
  65. Szia! Én is szeretném elkérni.tokodine.era72@gmail.
    com köszönöm szépen

    VálaszTörlés
  66. Szia! Nekem is át tudnád küldeni a 4. részt? Előre is köszi :)
    Címem: lexy20202@gmail.com

    VálaszTörlés
  67. Sziasztok! Nekem is elküldené valaki a 4. részt? kissmarti84@gmail.com
    Köszönöm!

    VálaszTörlés
  68. Nekem is elküldené valaki? cicmo19@gmail.com

    VálaszTörlés
  69. Elkérhetem én is? atomashi75@gmail.com.KÖSZIKEEEE

    VálaszTörlés
  70. Sziasztok! Megkapta már valaki a 4.részt? Ha igen, elküldené nekem is? kissmarti84@gmail.com . Köszönöm!

    VálaszTörlés
  71. Sziasztok,Elle Kennedy a hajsza(the chase) című könyv nincs meg valakinek magyarul? Ha igen elküldi nekem légyszi
    viviniki222@gmail.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziasztok! Én is Elle Kennedy A hajsza c. könyvét keresem , ha valakinek megvan eltudná küldeni nekem is ? Előre is köszi ! :) sarnyaiadri@gmail.com

      Törlés
  72. Csatlakozok az előttem szólókhoz. Én is a "A hajszát" hajszolom. Köszönöm, ha valaki megteszi és elküldi a bridzsi1978@gmail.com

    VálaszTörlés
  73. Sziasztok nekem is elküldi valaki siposhelga1021@gmail.com köszi 1000 hála érte 💞

    VálaszTörlés
  74. Sziasztok ha valakinek meg van a hajsza akkor azt én is nagyon szeretném 🙂
    olgiracz@gmail.com

    VálaszTörlés
  75. Helló nekem is kellene, elküldené nekem is valaki? Köszönöm előre is:) kriszxtina2@gmail.com

    VálaszTörlés
  76. Szeretném én is elkérni a hajszát.
    Köszi előre is.
    Proity.zita@gmail.com

    VálaszTörlés
  77. Sziasztok! Valaki elküldené nekem a negyedik részt? esetleg a hajszát is, ha már megvan valakinek.
    annamagyar94@gmail.com
    előre is köszönöm! :)

    VálaszTörlés
  78. Sziasztok!Nekem is elküldené valaki??És a hajszát is szeretném ha lehet
    enikomedgyesi4@freemail.hu
    Előre is köszönöm!😊

    VálaszTörlés
  79. Sziasztok! Nekem is elküldené valaki ?? És a Hajszát is ha lehetséges! Előre is köszönom!
    Veresmonika41@gmail.com

    VálaszTörlés
  80. Sziasztok!! Valaki nekem is el tudná esetleg küldeni a 4. Részt? És a hajszát is ha meg van valakinek?? Nagyon nagyon megköszönném!!
    magnuczdalma@gmail.com

    VálaszTörlés
  81. Sziasztok, kérlek nekem is elküldené valaki a hajszát? Nagyon örülnék 🤗
    pintesorsi@gmail.com

    VálaszTörlés
  82. Sziasztok! Nekem is elküldené valaki? Előre is köszönöm 😊 szeifertdora@gmail.com

    VálaszTörlés
  83. Sziasztok! Nekem is elküldené valaki a hajszát? Előre is megköszönöm. toth.elizabet24@gmail.com

    VálaszTörlés
  84. Sziasztok :)
    Elküldené valaki nekem is a Hajszát?
    Köszönöm
    viki3001@freemail.hu

    VálaszTörlés
  85. Sziasztok! Elküldené valaki nekem is a Hajszát? Köszönöm Szépen! szrita5@gmail.com

    VálaszTörlés
  86. Sziasztok! Elküldené nekem is valaki a Hajszát? Előre is köszönöm! szrita5@ gmail.com

    VálaszTörlés
  87. Én is kérhetem a hajszát? Köszönöm! nyuszikicsi91@gmail.com

    VálaszTörlés
  88. Talán látja ezt valaki, én is szeretném a hajszát megkapni! donizveres95@gmail.com köszi előre is

    VálaszTörlés
  89. Tudom, hogy rengetegen kérték, de esetleg valaki nekem is el tudná küldeni a Hajszát? heimreka4@gmail.com Megköszönném

    VálaszTörlés
  90. Én is nagyon szeretném megkapni a Hajszát, ha valaki elküldené nekem így Karácsonyra ��
    szabina.22@gmail.com

    VálaszTörlés
  91. Sziasztok elküldené nekem is valaki a sorozat negyedik részét ? :) babiii1504@gmail.com
    Előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
  92. Szia! Nekem is eltudnád küldeni a 4. részt?
    holocsi.henrietta@gmail.com
    Előre is köszönöm szépen!

    VálaszTörlés
  93. Sziasztok, nekem is el tudná küldeni valaki a 4 részt? Az e-mailem: boritek22@gmail.com
    Előre is köszönöm! :)

    VálaszTörlés
  94. Valaki nekem is küldj el a 4.reszet. pappbabika@gmail.com címre

    VálaszTörlés
  95. Sziasztok:) Valaki nekem is eltudná küldeni a 4.részt? Előre is köszi
    bettina19farkas@gmail.com

    VálaszTörlés
  96. Sziasztok! Nekem is elküldené valaki? dorika9373@gmail.com
    Köszönöm előre is :)

    VálaszTörlés
  97. Valaki elküldi nekem a Off-Campus 4. részét bajoalexandra1@gmail.com-ra?

    VálaszTörlés
  98. Sziasztok! Meg van a 4. rész. Ha valakinek még aktuális, küldjön légyszi emailt a dorika9373@gmail.com ra és átküldöm neki. Egyszerűbb így, mint mindenkit kikeresgélni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Megkaphatom a 4. részt? :)
      paczaripatricia@outlook.com

      Törlés
  99. Sziasztok! Nekem is elküldené valaki a 4. részt? moncsa970@gmail.com Köszönöm! :)

    VálaszTörlés
  100. Valaki eltudná nekem is küldeni a 4. részt ? :)) coskunyasemin146@yahoo.com

    VálaszTörlés
  101. Esetleg elküldené valaki nekem Is a 4.részt? bocskai.erzsebet@gmail.com. Köszönöm előre is!

    VálaszTörlés
  102. Esetleg nekem is elküldené valaki a 4.részt? gyenescsilla0531@gmail.com Köszönöm szépen előre is!

    VálaszTörlés
  103. Nekem is elküldené valaki a 4.részt? Előre is Köszönöm. szepikata@gmail.com

    VálaszTörlés
  104. Sziasztok! Nekem is küldje el valaki a 4.reszt. Köszi szépen! Hockbrigitta@gmail.com

    VálaszTörlés
  105. Sziasztok! Szeretném elkérni a 4. részt, ha valakinek megvan. Köszönöm előre is. amalientunde@gmail.com

    VálaszTörlés
  106. Sziasztok! Én is szeretném elkérni a 4. részt, köszönöm előre is :) fojtedit@gmail.com

    VálaszTörlés
  107. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  108. Sziasztok, ha valakinek el tudná küldeni a 4. részt azt megköszönném! 😘
    nagybrigitta200045@gmail.com

    VálaszTörlés
  109. Sziasztok, ha nem túl nagy kérés akkor nekem is el tudod küldeni a 4. rész.
    adrienn.csaszar02@gmail.com
    Előre is köszönöm 😘

    VálaszTörlés
  110. Helo! Nekem is el tudná valaki küldeni a negyedik részt? Előre is köszi. :)
    sararadlersara@gmail.com

    VálaszTörlés
  111. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  112. Sziasztok! Szívesen elolvasnám a 4. részt. Eltudná valaki küldeni. Nagyon örülnék. Előre is köszönöm!
    szvocsilla@gmail.com

    VálaszTörlés
  113. Sziasztok! Nekem is el tudná valaki küldeni a negyedik részt? Nagyon szépen megköszönném! 🙂 egyed.trixi@gmail.com

    VálaszTörlés
  114. Sziasztok! Nekem is el tudná valaki küldeni a negyedik részt? Előre is köszönöm!! :) cintus98@gmail.com

    VálaszTörlés
  115. Sziasztok! Nekem is el tudna vki kuldeni?
    deakne.kriszti@gmail.com
    Koszonom

    VálaszTörlés
  116. Sziasztok! Nekem is küldjétek el legyszi.
    dodi.dobos@gmail.com
    Köszönöm.

    VálaszTörlés
  117. Sziasztok! Nekem is küldjétek el legyszi.
    dodi.dobos@gmail.com
    Köszönöm.

    VálaszTörlés
  118. Udv Mindenkinek! Én is beállok a sorba :) és szeretném kérni hogy valaki kuldje el nekem is a 4. részt. reginam63@gmail.com
    Koszonom

    VálaszTörlés
  119. Sziasztok! Megkaphatnám én is? Előre is köszönöm szépen! b.timi@indamail.hu

    VálaszTörlés
  120. Sziasztok! Nagyon megköszönnem, ha valaki el tudná küldeni a 4.részt. borokanagy7@gmail.com

    VálaszTörlés
  121. Sziasztok! Nagyon megköszönnem, ha valaki el tudná küldeni a 4.részt. borokanagy7@gmail.com

    VálaszTörlés
  122. Sziasztok nekem is elküldené valaki?
    Nagyon köszönöm. milanamanda09@gmail.com

    VálaszTörlés
  123. Sziasztok! Megköszönném, ha valaki nekem is elküldené :)) tadrienn@gmail.com

    VálaszTörlés
  124. Sziasztok! Nekem is el tudná valaki küldeni a 4. részt? Előre is köszönöm! :) lexy20202@gmail.com

    VálaszTörlés
  125. Sziasztok! Nekem is el tudná küldeni valaki a 4. részt?
    kira.huber99@gmail.com
    Előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
  126. Sziasztok, én is szeretném a 4. részt!
    konyvekagi@gmail.com
    Köszönöm szépen!

    VálaszTörlés
  127. Sziasztok! Én is szeretném kérni a 4. részt. sovary.szandra@gmail.com. Köszönöm szépen!

    VálaszTörlés
  128. Sziasztok! Èn is szeretnèm kèrni a 4. rèszt! Köszönöm 😘

    VálaszTörlés
  129. Sziasztok! Nekem is el tudná küldeni valaki? Előre is nagyon köszönöm!
    dpistike@gmail.com

    VálaszTörlés
  130. Sziasztok valaki nekem is el tudna küldeni a 4 részt magyarul ? pirgixenia@gmail.com köszönöm

    VálaszTörlés
  131. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  132. Sziasztok nekem is elttudná küldeni valaki a 4. részt.Előre is köszii, nagyon joo ez a sorozat. peternoemi06@gmail.com

    VálaszTörlés
  133. Sziasztok! A negyedik részt el tudná küldeni nekem is valaki? Előre is köszönöm! szabo.naomi87@gmail.com

    VálaszTörlés
  134. Sziasztok! A negyedik rész engem is nagyon érdekelne,ha esetleg valaki el tudná nekem küldeni hálás lennék!
    Előre is köszönöm!
    szabo.marianna02@gmail.com

    VálaszTörlés
  135. Sziasztok! Elküldené Nekem is valaki a 4. részt! pelyherenata@gmail.com Előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
  136. Sziasztok! Elküldenè Nekem is valaki a 4.rèszt mdombine@gmail.com Nagyon-nagyon köszönöm előre is!

    VálaszTörlés

Búcsúzás idő!

Sziasztok! " ...2 hónap múlva törlésre kerül ez az oldal! "   Sajnos eljött azaz idő, hogy ez az oldal végleg bezárja kapuit. Okok...