Oldalmegjelenítések száma a múlt héten

2018. április 26., csütörtök

Raine Miller - Blackstone-affér sorozata




Raine Miller: (Blackstone-affér 1) - Meztelenül 

Brynne ​Bennett, a Londoni Egyetem ösztöndíjas amerikai hallgatója jó kislány módjára éldegél Londonban. Próbálja rendbe tenni kisiklott életét, keményen tanul, részmunkaidőben pedig fotómodellkedik. Egy nap Ethan Blackstone, a sikeres angol üzletember megveszi a lány aktképét, és rögvest magának akarja Brynne-t – vágyait gátlástalanul a tudtára adja, nem ismeri azt a szót, „nem”. Domináns természete magával ragadja, foglyul ejti Brynne-t, holott ő még egyre múltjának démonai elől menekülne. Titokzatosság lappang a kapcsolatukban, és hatalmas rejtélyek bújnak meg a háttérben. Vajon megszabadíthatja-e Ethan a múltja terhétől Brynne-t? És hagyja-e Brynne, hogy ezt megtegye, mielőtt az újra felszínre törő múlt szelleme végleg elpusztítaná egy szép jövő esélyét?
„Ez a kép mindent megváltoztatott. Más ember lettem, ahogy ránéztem, és vissza se tudtam változni többé, főleg miután találkoztunk az utcán azon az éjjelen. Az egész világ megváltozott körülöttem egy fénykép miatt. Egy gyönyörű amerikai lány fényképe miatt.” – Ethan Blackstone.













Raine Miller (Blackstone-affér 2) - All in

A Blackstone-affér második része! Veszély leselkedik hőseinkre. Ezért a szerelemért azonban érdemes harcolni. A férfi kész mindent feltenni egy lapra. Ethan Blackstone-nak komoly problémája akadt. Brynne bizalma megingott benne, ezért elhagyta. Ethan azonban nem hajlandó nélküle élni, mindent megtesz azért, hogy visszakapja szépséges amerikai barátnőjét. A szenvedély kettejük között kirobbanó, azonban a múlt dermesztő árnyai tönkretehetik közös életüket. A politikai fenyegetés eléri Brynne-t, Ethannak pedig minden erejére és ügyességére szüksége lesz, hogy még időben meg tudja védeni szíve hölgyét a veszélytől, amely akár örökre elválaszthatja egymástól hőseinket. Vajon képes lesz Ethan kitépni Brynne-t múltja félelmetes szorításából? Érezheti még a lány testének melegségét, élvezheti valaha teljes bizalmát? Szerelmi bánatában Ethan mindent megtesz azért, hogy elnyerje Brynne szívét. Bármit vállal, hogy megmenthesse. Mindent föltesz egy lapra.

LETÖLTÉS:









Raine Miller: (Blackstone-affér 3) - Tágra nyílt szemek

A láthatáron nagy kísértések várnak Ethan-re és Brynne-re. A múlt démonai fenyegetik szenvedélyes kapcsolatukat, de még a sors is nagy meglepetésben részesíti őket.
Nem csak a rájuk leselkedő szörny miatt kell aggódniuk, nehéz döntések elé is állítja őket egy nem várt esemény. Brynne és Ethan könnyen elveszíthet mindent. Nagyon gyorsan kicsúszik a kezükből az irányítás, vajon gyorsan feladják, vagy harcolnak egymásért? Ha ők nyernek,  a legnagyobb ajándék, amit kaphatnak a közös élet lesz, megéri harcolni érte?


150 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. Üdv! Sajnos nem lehet megnyitni a 3. részt!Megnéznéd, hogy mi lehet a probléma, kösziiiii!

    VálaszTörlés
  3. Üdv! Sajnos nekem sem sikerült a 3. részt megnyitni.:-(
    Megpróbálnád javítani? Köszönöm!

    VálaszTörlés
  4. Üdv! Sehol nem lehet letölteni a 3. részt?? köszönöm!

    VálaszTörlés
  5. Szia! Nem tudom megnyitni a 3. részét.. nem tudnád megnézni, hogy mi lehet a baj?? Előre is nagyon köszi!!

    VálaszTörlés
  6. Szia!
    Én sem tudom megnyitni a 3. részt, pedig nagyon érdekelne. Megnéznéd kérlek mi lehet a probléma?
    Vagy esetleg elküldenéd az email címemre? wolf.agika97@gmail.com
    Előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
  7. Szia. Sajnos én sem tudtam megnyitni a 3.részt. Lehetne esetleg valahogy ezt orvosolni? Előre is köszönöm a segítséget

    VálaszTörlés
  8. Sziaa. Sajnos én sem tudom letölteni a harmadik részt .Elküldenéd Emailben?
    esztervizer@citromail.hu

    VálaszTörlés
  9. Szia! Sajnos én sem tudom letölteni a 3.részt. EL tudnád küldeni nekem is? Köszönöm az eddig feltett könyveke!!! megyesinepmagdi@freemail.hu

    VálaszTörlés
  10. Szia! Én sem Tudom megnyitni a 3.részt sajnos. Nekem is el tudod küldeni? emse1990@gmail.com

    VálaszTörlés
  11. Szia! Annyian kértük, nem lehetne, hogy ránézel mi lehet a baj?, Előre is kösziii

    VálaszTörlés
  12. Szia sajnos én se tudom megnyitni a 3.reszet!El tudnád nekem is küldeni?? Köszönöm szépen! b.bernadett.24@gmail.com

    VálaszTörlés
  13. Szia sajnos én se tudom megnyitni a 3.részt!El tudnád nekem is küldeni?Köszönöm

    VálaszTörlés
  14. E-mail címem: karmacsi.krisztina@gmail.com

    VálaszTörlés
  15. Sziasztok!
    El küldi nekem is valaki a 3. részt?
    ficazsaklina@gmail.com

    VálaszTörlés
  16. Sziasztok!
    Nekem is elküldené valaki a 3. részt?
    safar.dorcsi@gmail.com
    Köszönöm szépen!

    VálaszTörlés
  17. Sziasztok!
    Valaki elküldené a 3. részét.
    tyrebus18@gmail.com
    Előre is köszönöm!!

    VálaszTörlés
  18. Sziasztok!
    Nekem is elküldené valaki a 3. részt?a megadott link sajnos nem jó :(
    cscsilla07@gmail.com
    Köszönöm!

    VálaszTörlés
  19. Szia megnezned vegre mi a baj a 3. részel mert szertnenk olvasni

    VálaszTörlés
  20. Sziasztok.
    Valaki esetleg el tudná küldeni a 3.részt nekem?! edomdi@freemail.hu
    Előre is nagyon köszi !

    VálaszTörlés
  21. sziasztok valaki el tudna kuldeni nekem a 3.reszt?koszonom
    jucomuco28@azet.sk

    VálaszTörlés
  22. Sziasztok valaki nekem is el tudná kűldeni a 3.at?
    zsancus20@gmail.com

    VálaszTörlés
  23. Szia! Én sem Tudom megnyitni a 3.részt sajnos. Nekem is el tudod küldeni? Köszönöm előre is. E-mail: karmacsi.krisztina@gmail.com

    VálaszTörlés
  24. Szia! Én sem tudom megnyitni a 3.részt. :( Én is elszeretném kéni! viola2836@freemail.hu

    VálaszTörlés
  25. Sziasztok ,valaki eltudna nekem is kuldeni a 3ik reszt? andreakardos1988@yahoo.com, elore is koszonom

    VálaszTörlés
  26. Sziasztok,én is szeretném kérni a 3.reszt,vki át tudná küldeni?(saru.anita@gmail.com) Köszönöm szépen

    VálaszTörlés
  27. Sziasztok aki tudja legyen szíves nekem is elküldeni a 3 részt nagyon szeretném elolvasni :
    lacikajazmin0507@gmail.com

    VálaszTörlés
  28. Sziasztok valaki nekem is elkduldene a 3. részt? beata.szilagyi20@gmail.com
    Köszönöm :)

    VálaszTörlés
  29. Szeretném én is elolvasni a 3.részt!
    Vki át tudná küldeni nekem is!
    Köszönöm előreis!

    VálaszTörlés
  30. Sajnos nem tudom megnyitni a pdf fájlt bmoncsa1985@gmail.com

    VálaszTörlés
  31. Sziasztok! Eltudná valaki nekem is küldeni a 3.-ik részt? De ha meg a 4.-ik rész azt is nagyon megköszönném!
    nicol666@gmail.hu
    Köszönöm szépen!

    VálaszTörlés
  32. Sziasztok,szeretném én is elolvasni a 3.rész, ha esetleg valaki elküldenéd, köszönöm előre!!!!
    mergesm93@gmail.com

    VálaszTörlés
  33. Sziasztok! Nekem is elküldené valaki a 3. részt, illetve ha van több is azt is szeretném. Nagyon köszi! janossynora@gmail.com

    VálaszTörlés
  34. Sziasztok! Valaki nekem is elküldené a 3.részt,szeretném elől ásni. Köszönöm! 🙂vitamintanya@gmail.com

    VálaszTörlés
  35. Sziasztok engem is érdekelne a 3.resz esetleg valaki nekem is atkuldené😊

    VálaszTörlés
  36. E mail cím lemaradt abdrasivivien@gmail.com

    VálaszTörlés
  37. Sziasztok engem is érdekelne a 3.rész. valaki el tudnáköldeni.hegyessynebakoedith@gmail.com. Köszönöm.

    VálaszTörlés
  38. Sziasztok, szeretném ha valaki elküldené a sulizakaribi@gmail.com a 3. részt.
    Előre is köszönöm.

    VálaszTörlés
  39. Sajnos a 3. részt nem tölti le. Kérem szépen! csoszj63@freemail.hu ha megtennéd, köszi

    VálaszTörlés
  40. Sajnos a 3.rész nekem sem sikerült letörölni. Elküldenéd a timea.juhasz@afs.org email címre . előre is köszönöm !

    VálaszTörlés
  41. Sajnos nekem sem sikerült a 3 részt letölteni, ha valaki elküldené nagyon megköszönném.lajer.maria@gmaail.com

    VálaszTörlés
  42. Sziasztok!
    Sajnos nekem sem sikerült a 3. részt megnyitni.
    Esetleg el tudná küldeni valaki?
    panna0716@gmail.com
    Előre is nagyon-nagyon köszönöm☺

    VálaszTörlés
  43. Légyszi küldd el a 3. részt.
    Köszi
    molmik0510@gmail.com

    VálaszTörlés
  44. Sziasztok!
    Esetleg el tudná valaki küldeni a 3.részt? Előre is nagyon köszönöm!
    ibolyameggyes@gmail.com

    VálaszTörlés
  45. Sziasztok!
    A 3. részt nem ismeri fel semmilyen készülékem, hiába töltöm le.
    El tudná küldeni valaki?
    nyari.bernadett1@gmail.com
    Előre is nagyon köszönöm!

    VálaszTörlés
  46. Sziasztok. A 3.reszt nekem us at tudna küldeni valaki? Köszönöm előre is 😁 k.palkovics@gmail.com

    VálaszTörlés
  47. Sziasztok! A 3.részt el tudná küldeni nekem valaki? 🙂 Előre is köszönöm 😘
    vivienczach95@freemail.hu

    VálaszTörlés
  48. Sziasztok! Át tudná küldeni nekem is valaki légyszíves? nagyon köszönöm előre is
    benkofrutty@gmail.com

    VálaszTörlés
  49. Sajnos nem tudom letölteni a 3.részt én sem. Valaki elküldené? tillingernezsuzsi@gmail.com. Köszönöm

    VálaszTörlés
  50. Sziasztok. Elküldené nekem is valaki a 3.részt? 😁 Köszönöm

    VálaszTörlés
  51. Sziasztok! Ha el tudná küldeni nekem is a 3. részt valaki, azt nagyon megköszönném! kollaesz@hotmail.hu

    VálaszTörlés
  52. Sziasztok. El tudná küldeni nekem is valaki a 3.részt? Köszönöm
    findtne@gmail.com

    VálaszTörlés
  53. Sziasztok! Sajnos én sem tudom letölteni. Szeretném megkérdezni, hogy valaki el tudná küldeni nekem is. Előre is köszönöm! h.b.rita@vipmail.hu

    VálaszTörlés
  54. Sziasztok. Eltudná nekem is valaki küldeni a 3. részt. jhhercan@gmail.com

    VálaszTörlés
  55. Sziasztok! Valaki el tudná nekem küldeni a 3. részt. knana19750227@gmail.com köszönöm

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Bocsi a zavarásért, de ha elküldték neked a 3.részt, tovább küldenéd e nekem? Nagyon szépen köszönöm előre is!!!

      Törlés
  56. Sziasztok. Valaki el tudná küldeni nekem is a 3.részt?nagyon szépen köszönöm! gotti18@gmail.com

    VálaszTörlés
  57. Sziasztok szeretnem enis elkerni valakitol a 3 dik reszt en se birom letolteni elore is koszonom .
    hirisz@yahoo.com

    VálaszTörlés
  58. Sziasztok szeretnem enis elkerni valakitol a 3 dik reszt en se birom letolteni elore is koszonom . zoeanett@gmail.com

    VálaszTörlés
  59. Sziasztok!
    Nekem is valaki el tudná küldeni a 3. részt? Előre is köszönöm!
    pauloadri0910@gmail.com

    VálaszTörlés
  60. Sziasztok, Esetleg meg lehet kapni a 3. részt? agnes.venczel@gmail.com köszönöm!!!

    VálaszTörlés
  61. Sziasztok? Valaki eltudná nekem küldeni a 3 részt? csehivett90325@gmail.com
    Előre is köszönöm:)

    VálaszTörlés
  62. Sziasztok! Elküldené valaki a 3. rèszt mail-ben? sveller.andrea@gmail.com

    VálaszTörlés
  63. Sziasztok!
    El lett küldve a 3.rész?
    Van magyar fordításban vagy lehet e többet tudni róla? Lesz e Magyarországon lefordítva?

    VálaszTörlés
  64. Sziasztok!
    Szertném,ha nekem is elküldené valaki emailben a 3.részt. eszalamia@gmail.com Előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
  65. Ugyan csak enis evel kuszkodok mind a tobiek nekem se nyisa meg sehogy esetleg ha valaki segitene rajtam is es elkuldene nekem is azt megkoszonem hirisz@yahoo.com elore is koszonom .

    VálaszTörlés
  66. Szia! Sajnos engem is kidobal folyamatosan és nem engedi megnyitni.
    Elküldenéd a harmadik részt erre az e-maul cimre: rebuci16@gmail.com.
    Koszonom.

    VálaszTörlés
  67. Szia!
    Nekem sem nyitja meg. Elküldenéd az aniko.slezak@freemail.hu-ra.
    Köszi

    VálaszTörlés
  68. Sziasztok! El tudná nekem is küldeni valaki a 3. részt? Előre is köszönöm.
    hanisszilvia@gmail.com

    VálaszTörlés
  69. Sziasztok! Nem tudom megnyitni a 3.részt. El tudná valaki küldeni? barbi.lorincz@gmail.com. Köszönöm!

    VálaszTörlés
  70. Legyen szíves nekem is küldje el valaki. solyci86@gmail.com Köszönöm szépen

    VálaszTörlés
  71. Sziasztok. Én is szeretném ha valaki elküldene nekem a 3. részt. Előre is köszönöm!
    nagy_edina17@yahoo.com

    VálaszTörlés
  72. Sziasztok. Nekem is elküldené valaki a harmadik részt? Előre is köszönöm 😊

    VálaszTörlés
  73. Sziasztok, elküldené valaki a 3.részt? manci100515@gmail.com
    Előre is köszi

    VálaszTörlés
  74. Sziasztok, elküldené nekem is valaki a 3. részt? bogdankriszta01@gmail.com
    Előre is köszönöm

    VálaszTörlés
  75. Sziasztok!
    Nekem is elküldené valaki a 3. részt?a megadott link sajnos nem jó
    blogzaklato69@gmail.com
    elöre is köszönöm

    VálaszTörlés
  76. Sziasztok szeretném ha valaki nekem is elküldené a 3.részt nagyon megköszönöm sulizakaribi@gmail.com cimre

    VálaszTörlés
  77. Szia nekem sem sikerült megnyitni a 3.részt eltudnád küldeni toth.ica93@gmail.com köszönöm

    VálaszTörlés
  78. Szia! Én sem tudtam letölteni a 3. részt. Elküldené vki az alábbi címre: csabiandrea@gmail.com Előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
  79. Sziasztok! Nem sem sikerült megnyitni, valaki elküldenè nekem is.
    Köszönöm előre is, hervaykiki@gmail.com

    VálaszTörlés
  80. Sziasztok.Sajnos én sem tudom megnyitni,valaki elküldené nekem is? Köszönöm előre is.

    VálaszTörlés
  81. Sziasztok! Sajnos én sem tudom megnyitni a 3.részt!El tudná nekem is küldeni valaki? Előre is köszönöm! ☺️
    adamvivien95@gmail.com

    VálaszTörlés
  82. Szisztok!!! Sajnos nem tudom le tölteni a 3 .részt valaki eltudná küldeni nekem!ritakatalin@outlook.com

    VálaszTörlés
  83. Szisztok!!! Sajnos nem tudom le tölteni a 3.részt valaki eltudná nekem küldeni! nora1219az@citromail.hu

    VálaszTörlés
  84. Szisztok!!!A 3.részt valaki eltudná nekem isküldeni lecci! mercedesz.karai@hotmail.com

    VálaszTörlés
  85. Sziasztok! A harmadik részt esetleg el tudná küldeni nekem is valaki? norkaborka11@gmail.com Előre is köszi!

    VálaszTörlés
  86. Sziasztok! Ha lehet én is szeretném elkérni a harmadik részt. Köszönöm szépen! hajnalka.fabian3@gmail.com

    VálaszTörlés
  87. Sziasztok. Ha el tudná küldeni nekem is valaki a 3.dik részt nagyon hálás lennék.
    Emesebocsardi0@gmail.com
    Köszönöm szépen.

    VálaszTörlés
  88. Sziasztok el tudna kuldeni nekem valami mind a 3 reszt? Elore is koszi
    szallosizolda@yahoo.com

    VálaszTörlés
  89. Sziasztok!
    Ha lehetséges, akkor szeretném én is elkérni a 3. részt.
    Előre is köszönöm!
    o.zsuzsanna85@gmail.com

    VálaszTörlés
  90. Szia. Én is szeretném kérni a 3. részét.
    hiros.kitti95@gmail.com
    Köszönöm

    VálaszTörlés
  91. Beállok a hosszú sorba én is a harmadik részt illetően. Szeretném a harmadik részt, hogyha valakinek megvan és nrm nagy fáradtság elküldeni azt nagyon megköszönném! :)
    (petrovicsnek34@gmail.com)

    VálaszTörlés
  92. Sziasztok :)

    Megtenné vlki, hogy nekem is elküldi a harmadik részt?
    kolarovszky93@gmail.com
    Nagyon köszönöm előre is :)

    VálaszTörlés
  93. Sziasztok, megvan valakinek a 3ik rész? Nekem angolul is jöhetne,jó volna elolvasni a végêt... paap.erika@gmail.com. Köszönöm!!

    VálaszTörlés
  94. Szia sajnos én se tudom megnyitni a 3.részt!El tudnád nekem is küldeni?Köszönöm előre is. zeva1972@gmail.com

    VálaszTörlés
  95. Sziasztok. Sajnos nekem sem nyílik meg a 3.rész. ha valaki lenne olyan kedves,elküldené nekem is? Előre is nagyon szépen köszönöm!
    morazsofia@gmail.com

    VálaszTörlés
  96. Szia. En is szivesen elolvasnam a 3.reszt. Megköszönném ha elküldened.
    vassmonika17@gmail.com
    Köszönöm 😊

    VálaszTörlés
  97. Szia,Csatlakoznék köszönetemmel, ha elküldenéd számomra is a 3. részt: leparfume@gmail.com 😋🤗

    VálaszTörlés
  98. Szia
    A harmadik rész elküldenéd nekem is?
    bartikszandi@freemail.hu

    VálaszTörlés
  99. Sziasztok.
    Eltudná küldeni nekem is valaki a 3. részt?
    fszabina189@freemail.hu
    Előre is köszönöm 😊

    VálaszTörlés
  100. Sziasztok! El tudná küldeni nekem valaki a 3. részt?

    munkacsieva13@gmail.com

    Köszönöm szépen!

    Évi

    VálaszTörlés
  101. Sziasztok! Én sem tudtam megnyitni a 3.részt! Nagyon köszönöm, ha átkülditek nekem is.
    2irgumburgum@gmail.com
    Köszi, Vera

    VálaszTörlés
  102. Sziasztok!
    Én sem tudtam megnyitni a 3.részt. Valaki el tudná nekem küldeni?
    vivien.nagy.0911@gmail.com
    Előre is köszönöm!
    Vivien

    VálaszTörlés
  103. Sziasztok! A 3.részt nekem is valaki elküldené? dynanails@gmail.com köszönöm

    VálaszTörlés
  104. Szeretném én is kérni, hogy valaki küldje el a 3. részt, ha olyan formátumban van meg neki, amit olvasni lehet. Előre is köszönöm: j_sarempek@freemail.hu

    VálaszTörlés
  105. Szia! Eltudnád küldeni a 3.részt zvinka0522@gmail.com - re? Köszi

    VálaszTörlés
  106. Szia. Én is szeretném a 3ik részt. Elörebis köszi
    katicakeseru1234@gmail.com

    VálaszTörlés
  107. Szia! Èn is szeretnèm a 3.rèszt.
    Előre is köszönöm szépen!

    VálaszTörlés
  108. Sziasztok!
    Én is elszeretném kérni a 3.részt, nagyon szépen köszönöm előre is!
    kata970216@gmail.com

    VálaszTörlés
  109. Én is szeretném kérni a 3. részt. kavarnyikzs@gmail.com
    Köszönöm szépen

    VálaszTörlés
  110. Sajnos nem tudom megnyitni a 3. részt .Tudná valaki tovább küldeni nekem is ? saroltasipos2@ gmail.com Köszönöm szépen

    VálaszTörlés
  111. Sziasztok!
    Én is el szeretném kérni a 3.részt.
    Nagyon szépen köszönöm előre is!
    dorina.nagy19970808@gmail.com

    VálaszTörlés
  112. Sziasztok. Szeretném kérni én is a 3.részt . Ha lenne kedves valaki elküldeni nekem. kalauzgyorgyi@gmail.com köszike

    VálaszTörlés
  113. Sziasztok!
    Nekem is elküldené valaki a 3. részt.
    Előre is köszönöm.
    kicsi0920@gmail.com

    VálaszTörlés
  114. A 3. részt el tudná küldeni valaki? babodijudit@gmail.com Előre is köszönöm.

    VálaszTörlés
  115. Ezen a linken elérhető a 3. rész. https://drive.google.com/file/d/1XlDe__jEdB4MUVkxZk5LymSyfVPAZZpr/view?usp=sharing

    VálaszTörlés

  116. Sziasztok. Valaki nekem is eltudna kuldeni a 3.részt.
    ketti28@freemail.hu
    Koszonom

    VálaszTörlés
  117. Sziasztok!
    Nekem is elküldené valaki a 3. részt?a megadott link sajnos nem jó
    bognarliaz@gmail.com
    Nagyon szépen köszönöm

    VálaszTörlés
  118. Nekem is el tudná küldeni valaki a sorozatot?Köszönöm szépen!

    reveszanita@freemail.hu

    VálaszTörlés
  119. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  120. Szia, el tudná küldeni nekem is valaki az emailem timi.szanto1994@ gmail.com
    Előre is köszönöm

    VálaszTörlés
  121. Szia, megkaphatnám a tágra nyílt szemeket? csaki.viktoria@gmail.com
    Köszönöm

    VálaszTörlés
  122. Sziasztok!
    A tágra nyílt szemeket valaki el tudná nekem küldeni?
    ibolyabacso@gmail.com
    Köszönöm

    VálaszTörlés
  123. Sziasztok!
    Valaki nekem is el tudná küldeni a 3. részt?
    pannibiro0402@gmail.com
    Köszönöm

    VálaszTörlés
  124. Sziasztok sajnos én sem tudom megnyítni a 3.részt, el tudná küldeni valaki? Elöre is köszönöm szakacs.andrea@yahoo.com

    VálaszTörlés
  125. Sziasztok! El tudná nekem is küldeni valaki. 3.részt? Előre is köszönöm. jova.edina@gmail.com

    VálaszTörlés
  126. Sziasztok! El tudná nekem is küldeni valaki a 3.részt? Előre is Nagyon Szépen Köszönöm!besebogi50@gmail.com

    VálaszTörlés
  127. Sziasztok. Eltudna valaki küldeni a 3. részét. Előre is köszönöm. juditadora42@gmail.com

    VálaszTörlés
  128. Üdv! Elküldené nekem is a 3.részt!? Köszönöm! kkitti0411@gmail.com

    VálaszTörlés
  129. Sziasztok! Sajnos nem tudom megnyitni a 3. részt. Elküldené nekem valaki. Előre is köszönöm. cinglertimea@gmail.com

    VálaszTörlés
  130. Sziasztok! Elküldené nekem is valaki a 3. részt? sulyok.natalija@gmail.com

    VálaszTörlés
  131. Üdv. Szeretném kérni a 3.részt ,ha meglenne pdf en valakinek. Köszönöm

    VálaszTörlés
  132. El tudná küldeni valaki a 3.részt pdf en. Köszönöm . timea72121@gmail.com

    VálaszTörlés
  133. Sziasztok!
    Elkuldené valaki a 3.részt?
    merdzso0429@gmail.com
    Köszönöm

    VálaszTörlés
  134. Sziasztok! A 3. részét nem tudom megnyitni, elküldené valaki? Email: bne. szanita@gmail.com
    Előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
  135. Sziasztok! A 3.-részt el tudná nekem is küldeni valaki? Köszönöm szabadosdiana0312@gmail.com

    VálaszTörlés
  136. Sziasztok a 3 részt el tudná küldeni valaki boyszika32@gmail.com köszönőm!

    VálaszTörlés
  137. Sziasztok! a 3. részt át tudná valaki küldeni nekem is? oroszialexa@gmail.com. Köszönöm!

    VálaszTörlés
  138. Szia ha elküldené valaki a 3. részt hálás lennék
    jucomuco28@azet.sk

    VálaszTörlés
  139. Sziasztok. Elküldené valaki a 3. részt. Köszönöm juditadora42@gmail.com

    VálaszTörlés
  140. Sziasztok! Szeretném kérni, ha valaki eltudná nekem küldeni a 3. részt? Köszönöm előre is! bene0321@citromail.hu

    VálaszTörlés
  141. Sajnos a 3.részt nem lehet letölteni..valaki tudna küldeni linket vagy valamit ahol el lehetne olvasni? Előre is köszönöm hnicky85@gmail.com

    VálaszTörlés
  142. Sziasztok! Kérném szépen a harmadik részt, ha még lehetséges 🙈😊! Előre is köszönöm! rozsareka@gmail.com

    VálaszTörlés
  143. Sziasztok! A harmadik részt elküldené valaki? udvari.anett78@gmail.com

    VálaszTörlés
  144. Sziasztok nekem is el küldené valaki? grisnik94@gmail.com köszönöm

    VálaszTörlés

Búcsúzás idő!

Sziasztok! " ...2 hónap múlva törlésre kerül ez az oldal! "   Sajnos eljött azaz idő, hogy ez az oldal végleg bezárja kapuit. Okok...