Oldalmegjelenítések száma a múlt héten

2018. április 26., csütörtök

K. Bromberg - Vágy trilógia




K. Bromberg - Szükség

Rylee Thomas hozzászokott ahhoz, hogy ura minden helyzetnek. De hamarosan találkozik egy férfival, akivel élvezet elveszíteni az irányítást...
A pajkos mosolyú és fájdalmasan jóképű Colton Donavan számára kihívást jelentek, mert olyan világban él, ahol minden nő őt akarja. Én vagyok a szabályt erősítő kivétel. Megszokta már, hogy az élet minden területén pontosan azt kapja, amit akar. Ő a vakmerő férfi, aki mindig az irányíthatóság és irányíthatatlanság közötti szűk mezsgyén jár, akár a pályán dönget, akár azon kívül.
Colton úgy robban be az életembe, mint egy tornádó: felemészt minden kontrollt, feszegeti a sebezhetőségem korlátait, és kérlelhetetlenül behatol a sebzett szívem köré font védőháló mögé. Széthasítja azt a világot, amit olyan óvatosan, rendezetten, kiszámíthatóan, fegyelemmel építettem fel.
Amit ő akar, azt nem tudom neki megadni, amire nekem van szükségem, azt ő nem adhatja meg. De ha már egyszer a finom külső mögött megpillantottam lerombolt lelkének rejtett sötét titkait, vajon el tudok sétálni tőle?
A szexuális vonzalom tagadhatatlan. Mind a ketten kétségbevonhatatlanul vágyunk az irányításra. De ha e két világ összecsap, elég lesz-e a vonzalom arra, hogy összekössön minket, vagy a ki nem mondott titkok és a konok csaták végül arra késztetnek, hogy elváljanak útjaink?








K. Bromberg
 - Vágy 


Mi történik, ha foggal-körömmel kell harcolnod azért, hogy megtartsd az életedbe váratlanul berobbant igazit?Colton elrabolta a szívemet. Nem akarta, és bizton állíthatom, hogy én sem, de így alakult. Betoppant az életembe, és rég halottnak hitt érzéseket gyújtott bennem lángra. Olyan vágyat ébresztett bennem, amelynek a létezéséről eddig fogalmam sem volt.Rylee egyenesen a tárolóból toppant be az életembe. Úgy érzem, hogy sose leszek már ugyanaz, aki voltam. Rylee szemtanúja volt annak, ahogy a bennem élő sötétség időnként a felszínre tör, mégsem tágít mellőlem. Harcol értem. Kétség sem fér hozzá, hogy ő egy szent, én pedig a bűnös.HOGY LEHET, HOGY PONT AZ A SORSFORDÍTÓ ÉJSZAKA – AMIT EGYIKÜNK SEM AKART – AD ERŐT AHHOZ, HOGY MINDENÁRON KÜZDJÜNK A MÁSIKÉRT?HAJT MINKET A SZÜKSÉG, A TESTÜNK IZZIK A VÁGYTÓL, DE ELÉG EZ AHHOZ, AMIT ÚGY HÍVNAK: SZERELEM?

113 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Szia.érdeklödnék van vagy lesz e 3.rész
      Köszi

      Törlés
    2. https://drive.google.com/file/d/1T0vUbDmFASn7Ae7peJ2s9MEZiWlxqzdi/view?usp=sharing

      Törlés
  2. Szia! Engem is a 3. rész érdekelne! Köszi

    VálaszTörlés
  3. Szia
    Érdeklődnék hogy van-e már 3. Rész
    Köszi

    VálaszTörlés
  4. Szia
    Engem is érdekelné a 3 resz.hs véletlenül megvan el tudnád küldeni a mail címemre.
    msrcsi31@freemail.hu
    Nagyon szepen köszönöm élőre is

    VálaszTörlés
  5. Helló. Meg e van a 3.rész? V mikor lesz elérhető ?

    VálaszTörlés
  6. HELLÓ ÉN IS ÉRDEKLŐDNÉK A 3. RÉSZ UTÁN NEKEM IS ELTUDOD KÜLDENI ELŐRE IS KÖSZÖNÖM. balgamarti@gmail.com

    VálaszTörlés
  7. Sziasztok. Engem is érdekelne a 3. rész. Ha esetleg valaki tudja küldjétek el kérlek. meiczinger7@freemail.hu Köszönöm

    VálaszTörlés
  8. Sziasztok! Érdekelne engem is a 3. rész. Ha valakinek meg van,kérhetem,hogy küldje el? Nagyon megköszönöm
    kuzmancs80@gmail.com

    VálaszTörlés
  9. Engem is érdekelne a 3 rész email címem zsigmondg8@gmail.com

    VálaszTörlés
  10. Sziasztok!
    Engem is érdekelne a 3.rész. Ha esetleg valakinek megvan hálás lennék ha elküldené nekem
    adriennmoldvai@gmail.com
    Köszönöm szépen

    VálaszTörlés
  11. Sziasztok
    engem is érdekelne a 3 rész.Ha megvan akkor léci nekem is küldjétek el: marcsi31@freemail.hu címre
    előre is nagyon szépen köszönöm

    VálaszTörlés
  12. sziasztok! Nagyon keresem én is 3. részt. ha esetleg vkinek meg van, légyszÍves küldje el nekem is. wszilvi13@gmail.com köszönöm

    VálaszTörlés
  13. Sziasztok! Én is nagyon örülnék a 3. résznek, ha valakinek megvan az el tudná küldeni erre az e-mail címre: kriskaeszter1@gmail.com ? Előre is nagyon köszi��

    VálaszTörlés
  14. Szia! Pdf-ben megjelent a 3. Rész? Ha igen szeretném ha elküldenéd! Az 1. 2. - már elolvastam. De a 3. részt nem találom a könyvesboltokban. Nagyon jó könyv.

    VálaszTörlés
  15. Sziasztok,ha megvan a 3 rèsz elkülditek a sz.kata25@freemail.hu,-ra

    VálaszTörlés
  16. Sziasztok!
    Van már harmadik resz (szerelem) magyarul? Esetleg negyedik (aced)?
    Ha igen valaki szánjon meg és küldje el kérem! Nagyon kérem!!! ❤️
    pecsinikiedzes@gmail.com
    KÖSZÖNÖM ��

    VálaszTörlés
  17. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  18. Sziasztok engem is érdekel a 3. Rész ! Ha megvan kérlek küldjétek el nekem is : tordai.beatrix@gmail.com .
    Előre is nagyon szépen köszönöm !

    VálaszTörlés
  19. Sziasztok!
    Én is szeretném elkérni a 3. részt, ha megvan valakinek: melacska@gmail.com

    Nagyon szépen köszönöm!!

    VálaszTörlés
  20. Sziasztok!
    Én is szeretném elkérni a 3. részt, ha megvan valakinek: rethyliliana@gmail.com

    Előre is nagyon köszönööm!!

    VálaszTörlés
  21. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  22. Sziasztok!Megjelent már a 3.rész magyarul?Ha igen,àtküldenétek?
    Köszönöm...

    VálaszTörlés
  23. Sziasztok!
    Elérhető valahol a 3.rész?
    Ha igen,akkor hol?
    Ha nem valaki nem tudná elküldeni?köszönöm

    VálaszTörlés
  24. Szeretném, ha valaki elküldené nekem is a 3. részt. Előre is köszönöm.
    dankop@invitel.hu

    VálaszTörlés
  25. Sziasztok!én is szeretném ha valaki elküldené nekem a 3. Részt😁előre is köszönöm.
    A cimem:fenesi.tunde@yahoo.com

    VálaszTörlés
  26. Sziasztok! Én is szeretném a 3.részt!! rajnacsilla@citromail.hu

    VálaszTörlés
  27. Sziasztook, nekem is eltudná valaki küldeni?
    Előre is köszönöm!
    spanyobarbara@gmail.com

    VálaszTörlés
  28. Sziasztok. Nekem is eltudná küldeni valaki a 3.részt? Előre is köszönöm.
    vadoc@windowslive.com

    VálaszTörlés
  29. Sziasztok!
    Engem is érdekelne a 3.rész.Előre is köszönöm, ha valaki elküldi
    fodorzsofi0323@gmail.com

    VálaszTörlés
  30. Sziasztok nekem is eltudnátok küldeni a 3.reszt?
    Előre is köszönöm
    alexandragulyas9@gmail.com

    VálaszTörlés
  31. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  32. Sziasztok, engem is nagyon de nagyon erdekelne a 3.ik rész. Ha valakinek megvan nagyon szépen kérem az küldje már el nekem is. Előre is köszönöm :)
    eruska0690@gmail.com

    VálaszTörlés
  33. Sziasztok! Ha valakinek megvan a harmadik rész eltudná nekem is küldeni? Előre is nagyon köszönöm:)
    csucsulya.anita12@gmail.com

    VálaszTörlés
  34. Sziasztok!
    Ha esetleg megvan valakinek a 3.rész elküldené nekem is, előre is köszönöm!
    holga56@gmail.com

    VálaszTörlés
  35. Sziasztok!Ha valakinek megvan a 3.resz elküldene nekem,köszike😊
    niti7891@gmail.com

    VálaszTörlés
  36. Valakinek meg van már a 3.-ik rész??? Nagyon nagyon szeretném. Köszönöm

    VálaszTörlés
  37. Szia. Érdekelne megvan e a 3.rész mert mindenhol kerestem de nem találom és nagyon érdekel ha megvan eltudnád küldeni :viktira.gnadig@gmail.com . Válaszodat előre is köszönöm

    VálaszTörlés
  38. Szia. Engem is érdekelne a 3 rész nagyon szeretném elolvasni
    Ha valakinek meg van eltudná küldeni? krobertne@gmail.com

    VálaszTörlés
  39. Sziasztok! Érdekelne engem is a 3.ik rész. Valaki eltudná küldeni? leiladeak0701@hotmail.com. Elore is koszonom🖤

    VálaszTörlés
  40. Sziasztok! Érdekelne engem is a 3.ik rész. Valaki eltudná küldeni? zsvirag74@gmail.com Elore is koszonom��

    VálaszTörlés
  41. Sziaszto! Nagyon èrdekelne a 3 ik rèsz! Valaki át tudná küldeni? Köszönöm! boglarkami@gmail.com

    VálaszTörlés
  42. Sziasztok! Engem is a 3ik rész érdekelne, ha esetleg megvan valakinek tothevus85@gmail.com 🙂

    VálaszTörlés
  43. sziasztok valaki nekem is el tudná kuldeni a 3.részt?Koszi
    jucomuco28@azet.sk

    VálaszTörlés
  44. Sziasztok! Valaki nekem is el tudná küldeni a 3.részt? Előre is köszönöm! 😊 bakonyi.vivien1@gmail.com

    VálaszTörlés
  45. Sziasztok!
    Engem is nagyon érdekelne a 3.rész. esetleg el tudna nekem küldeni?
    veghtimi21@gmail.com
    Köszönöm!

    VálaszTörlés
  46. Sziasztok! Ha, valakinek megvan a 3-dik rész elküldené?! Elöre is köszi! Cupcakecica25@gmail.com

    VálaszTörlés
  47. Sziasztok! Én is elszeretném kérni a 3.részt ha megvan valakinek!
    E-mail címem: petrovics.kyra@gmail.com

    VálaszTörlés
  48. Sziaszto!
    Én is szeretném elkérni a 3.részt,ha valaki el tudná küldeni!
    edomdi@freemail.hu
    Előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
  49. Sziasztok engem is érdekelne a 3 rész ha valakinek meg lenne és elküldené nekem azt nagyon nagyon megköszönném.
    ferencz.viktoria93@gmail.com

    VálaszTörlés
  50. Sziasztok!
    Ha valakinek megvan a 3. rész, légyszi küldje el nekem!
    Ezer hála és köszönet érte! :)
    krisztinas0129@gmail.com

    VálaszTörlés
  51. Szíasztok.
    Ha valakinek meg van a 3.rész én is szeretném.
    Köszönöm szépen előre is.
    tothalexandra01@gmail.com.

    VálaszTörlés
  52. Sziasztok! Ha valakinek tényleg megvan, én is nagyon megköszönném, ha nekem is elküldené a 3. részt :) köszönöm szépen! sesztei@gmail.com

    VálaszTörlés
  53. Sziasztok! Ha valakinek tényleg megvan, én is nagyon megköszönném, ha nekem is elküldené a 3. részt :) köszönöm
    szegedine.adri@gmail.com

    VálaszTörlés
  54. Én is nagyon szeretném a 3.részt, ha Vlki el tudná küldeni akkor nagyon megköszönném!
    balihenriett@gmail.com

    VálaszTörlés
  55. Èn is szeretnèm a 3. Rèszt Valaki elküldenè.
    maria.kovach67@freemail.hu

    VálaszTörlés
  56. Sziasztok valaki tudja hol tudom el olvasni a 3. Részt?? Már teljesen kivagyok... Vagy wlküldeni esetleg?
    ballamartina33@gmail.com

    VálaszTörlés
  57. Sziasztok. Megvan valakinek a 3.resz?

    VálaszTörlés
  58. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  59. Jaj rosszul írtam az e-mail címet.
    furedi.tundi@gmail.com
    Köszönöm 😊

    VálaszTörlés
  60. El tudná valaki nekem is küldeni a 3.reszt? ramszika@gmail.com

    VálaszTörlés
  61. Sziasztok.Ha valakinek meg van a 3 rész elküldené emailben.haluszjudit@gmail.com
    Előre is KÖSZÖNÖM!!!!!

    VálaszTörlés
  62. Sziasztok!
    Elküldené nekem is valaki a 3. Részt?
    Előre is nagyon köszönöm! :)
    bernadett910623@gmail.com

    VálaszTörlés
  63. Sziasztok engem is érdekelne a 3 rész ha valakinek meg lenne és elküldené nekem azt nagyon nagyon megköszönném. Az e-mail címem: dasey10133@gmail.com Már mindenhol kerestem, de sehol sem árulják 🙄

    VálaszTörlés
  64. Sziasztok engem is érdekelne a 3.rész email címem stohlnebobe@gmail.com előre is nagyon köszönöm 😘

    VálaszTörlés
  65. Sziasztok!
    Én is szeretném a 3. részt!Valaki el tudná küldeni?
    Köszönöm szépen!!!
    szimicike0920@gmail.com

    VálaszTörlés
  66. Sziasztok! Én is szeretném megkapni ha lehet a 3. részt! Hálám örökké üldözni fog benneteket.Előre is köszönöm. Email címem: keserune2193@gmail.com

    VálaszTörlés
  67. Sziasztok!
    Én is szeretném a 3. részt!Valaki el tudná küldeni?
    Köszönöm szépen!
    tihanyi.ildiko92@gmail.com

    VálaszTörlés
  68. Hello !Engem is szeretnem a 3.rèszt !Tudnatok segiteni !Nagyon szeretnem elolvasni !Elöre is köszi angyal70@citromail.hu

    VálaszTörlés
  69. Sziasztok! Ha esetleg valakinek megvan a 3. rész, én is nagyon örülnék neki! Előre is hálásan köszönöm, ha valaki elküldi! anitafekete85@yahoo.com

    VálaszTörlés
  70. Sziasztok!
    Én is szeretném a 3. részt.
    varadi.szilvia78@gmail.com
    Köszönöm szépen.

    VálaszTörlés
  71. Sziasztok! Én is szeretném elolvasni a 3, részt, ha valakinek megvan kérem küldje el nekem kinga.pal78@gmail.com

    VálaszTörlés
  72. Sziasztok! Én is szeretném elolvasni a 3, részt, ha valakinek megvan kérem küldje el nekem kinga.pal78@gmail.com

    VálaszTörlés
  73. Sziasztok!Én is szeretném elolvasni a 3.részt,ha lehet kérem valaki küldje el nekem.era7888@gmail.com
    Köszönöm szépen

    VálaszTörlés
  74. Sziasztok! Szeretném én is a 3.részt.
    sramkone@gmail.com
    Köszönöm szépen!

    VálaszTörlés
  75. Sziasztok! Beállok Én is a sorba, szeretném a 3. részt evaanita00@gmail.com mármilyen formába érdekelne meg is venném! Köszönöm szépen!

    VálaszTörlés
  76. Sziasztok! Szeretném Én is a 3. részt, evaanita00@gmail.com
    Köszönöm szépen!

    VálaszTörlés
  77. Sziasztok! Szeretném én is a 3. részt, telek.ilona@gmail.com
    Köszönöm!

    VálaszTörlés
  78. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  79. Sziasztok! Szeretném én is a 3. részt, agirozi@hotmail.com
    Köszönöm!

    VálaszTörlés
  80. Sziasztok! Én is szeretném ha valaki elküldené nekem a 3. Részt előre is köszönöm.
    csabikrisztina0518@gmail.com

    VálaszTörlés
  81. Sziasztok! Én is szeretném ha valaki elküldené nekem a 3.részt előre is köszönöm!
    adamvivien95@gmail.com

    VálaszTörlés
  82. Sziasztok! Én is beállnék a sorba, most olvastam és nagyon szépen kérném akinek megvan a 3. rész elküldené nekem ? Előre is köszönöm! fojtedit@gmail.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia , ne haragudj hogy ide írok, de esetleg valakitől meg kaptad a 3 részt? Ha igen el küldenéd nekem is ha szépen meg kérlek? email cím:borbelyedo87@gmail.com
      Előre is köszönöm a válaszod.

      Törlés
  83. Én is szeretném: paloczine.eniko@gmail.com Köszi!

    VálaszTörlés
  84. A harmadik részt én is szeretném ha valaki elküldené.
    althofnerheni9@gmail.com
    Köszönöm!

    VálaszTörlés
  85. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  86. Sziasztok! Ènnis szeretnèm a 3.rèsz elkèrni ha valakinek megvan. Köszönöm
    nrebeka19@gmail.com

    VálaszTörlés
  87. Sziasztok! Szeretném a 3. részt is elolvasni,de sehol nem találom.
    Lszi küldje el valaki az enyhuga90@gmail.com címre.
    Köszönöm 🙂

    VálaszTörlés
  88. Sziasztok! Engem is a 3. rész érdekel. Nagyon megköszönném, ha valaki el tudná nekem küldeni! Évi
    munkacsieva13@gmail.com

    VálaszTörlés
  89. Sziasztok! Megkapta már valaki a 3. részt? :) én már lassan egy éve csak az újabb kérésekről kapom az értesítést.

    VálaszTörlés
  90. Sziasztok. Tud valaki valamit a 3. Részről? 😊

    VálaszTörlés
  91. Sziasztok! Ha valakinek meg van,nekem is eltudja küldeni?

    VálaszTörlés
  92. Sziasztok! valakinek meg van a 3.rész és át tudná küldeni? Sehol nem találom és szeretném elolvasni.
    Krisztinaujvari1995@gmail.com

    VálaszTörlés
  93. Sziasztok :) Kérném szépen a 3-részt katux33@gmail.com

    VálaszTörlés
  94. Sziasztok!
    Ha még lehet, szeretném én is elkérni a sorozat 3. és esetleg az azt követő többi részt! Élőre is köszönöm!
    adrienn.cooper@gmail.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. https://drive.google.com/file/d/1T0vUbDmFASn7Ae7peJ2s9MEZiWlxqzdi/view?usp=sharing

      Törlés
  95. Sziasztok. Valakinek meg van a 3. része elküldenétek a juditadora42@gmail.com email címre. Köszönöm

    VálaszTörlés
  96. Sziasztok valaki el tudná küldeni a második részét? Ami itt van link nekem nem jó sajna

    VálaszTörlés
  97. Sziasztok, nekem kellene minden rész a trilógiából ha valaki eltudná küldeni annak nagyon örülnék.
    ferkufranciska@gmail.com
    Előre is nagyon köszönöm

    VálaszTörlés
  98. Sziasztok! Az első két részt nem tudom letölteni. Valaki el tudná küldeni? Előre is köszönöm.
    nyariangica@gmail.com

    VálaszTörlés
  99. Sziasztok! Szeretném én is elkérni az összes részt. Előre is nagyon szépen köszönöm!
    doncsicsoka@gmail.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia én mind a 3 részt szeretném el olvasni de nem engedi le tölteni kérhetek segitséget ?

      Törlés
  100. Sziasztok! Szeretném elkérni a harmadik részt. Köszönöm! pveronika73@gmail.com

    VálaszTörlés
  101. ...az nem lehet,h a 2-3 részt nem tudom elolvasni?!😱 Nagyon örülnék ha megkapnâm! előre is Köszönöm 😊

    VálaszTörlés
  102. Szia, szeretném elkérni mind a 3 részt. Köszönöm szépen. rozsasne.timi@gmail.com

    VálaszTörlés
  103. Sziasztok ! Érdekelne mind a 3 rész esetleg valaki át tudná küldeni
    b.klaudia0131@gmail.com
    Előre is köszönöm!!😊

    VálaszTörlés

Búcsúzás idő!

Sziasztok! " ...2 hónap múlva törlésre kerül ez az oldal! "   Sajnos eljött azaz idő, hogy ez az oldal végleg bezárja kapuit. Okok...