Oldalmegjelenítések száma a múlt héten

2018. április 19., csütörtök

Mia Asher - Laza erkölcsök sorozata



Mia Asher - Laza erkölcsök
/Laza erkölcsök 1./

Eladom a lelkem, 
de nem érdekel.

A szerelem önző

A nevem Blaire. 
Én vagyok a rosszlány. 
A másik nő. 
Aki végül sosem kapja meg a pasit.

Én bukom a gazdag pasikra. 
A kurva. 
A gyökértelen. 
Akit imádtok gyűlölni.

Én is utálom magam 
Mindenkinek van egy története.







Mia Asher - Legédesebb méreg
/Laza erkölcsök 2./



A szerelem a legédesebb méreg.

Lawrence: 
Az mondtam neki, hogy a testét akarom, nem a szerelmét. 
Hazudtam.

Ronan: 
Egy hazugságba szerettem bele 
Maga volt a szépség és a romlás. 
Csókolni őt, akár egy kellemes dallam. 
Testét birtokolni, vad költemény. 
Szeretni őt, a bukásom. 
De az enyém volt. 
Legalábbis ezt hittem.

Blaire: 
Az egyik férfi a szerelmét kínálja. 
A másik a világot. 
Zuhanok, zuhanok, zuhanok 
S a vége nem látható. 

21 megjegyzés:

  1. Szia ☺️ nagyon szeretném letölteni ezt a könyvet, de nem sikerül. Tudnál segíteni?

    VálaszTörlés
  2. Szia :) én is nagyon szeretném le tölteni

    VálaszTörlés
  3. Szia. Sajnos én se tudom letölteni:(
    Kérlek segítesz?

    VálaszTörlés
  4. Szia sajnos nekem se sikerült letölteni
    Tudnál segíteni ?

    VálaszTörlés
  5. Szia.Nem lehet egyiket sem letölteni!Nekem is tudnál segíteni? Köszönöm szèpen.

    VálaszTörlés
  6. Szia! El tudnád küldeni e-mailben a könyvet? Nem lehet letölteni
    laukolauraveronika@gmail.com

    VálaszTörlés
  7. Szia! Sajnos nekem sem sikerül egyiket sem letölteni! Eltudnád küldeni nekem? krumne.marta@gmail.com
    Köszönöm!

    VálaszTörlés
  8. SZiasztok! Valaki esetleg eltudná küldeni nekem is? gubiczabarbi@gmail.com
    Előre is köszönöm!:)

    VálaszTörlés
  9. Szia. El tudnád nekem is küldeni?
    valasekmariann@gmail.com
    Előre is köszönöm.

    VálaszTörlés
  10. Szia
    Nagyon szeretném mindkét részt, de nem tudom letölteni. Elküldenéd?
    k.veronika61@gmail.com
    Köszönöm

    VálaszTörlés
  11. Szia!
    Nagyon szeretném a második részt,de sajnos nem tudom letölteni. Elküldenéd?
    tancsakne.hkata@gmail.com
    Nagyon szépen köszönöm

    VálaszTörlés
  12. Szia! Nagyon szeretném letölteni a könyvet! Tudnak nekem segíteni? 😊

    VálaszTörlés
  13. Szia! Nagyon szeretném letölteni a könyvet! Tudnak nekem segíteni? 😊

    VálaszTörlés
  14. Szia! Engem is érdekelne!
    brendon.0925@gmail.com

    VálaszTörlés
  15. Szia! Nagyon szeretném ezt a sorozatot elolvasni. Elküldenéd nekem fazekas1123@gmail.com email címre? Köszönöm szépen 🙂

    VálaszTörlés
  16. Szia! Engem is nagyon érdekelne ez a könyv, elküldenéd nekem dorkaszakacs2001@gmail.com email címre? Nagyon köszönöm szépen!!😊

    VálaszTörlés
  17. Szia! Szeretném kérni a könyveket czrozsa@ gmail.com
    Előre is köszönöm

    VálaszTörlés
  18. Sziasztok! Szeretném kérni a 2. könyvet, ha valaki el tudná nekem küldeni az mb7502@freemail.hu e-mail címre.
    Előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
  19. Szia! Engem is nagyon érdekelne ez a könyv, elküldenéd nekem barbara08115@freemail.hu email címre? Nagyon köszönöm szépen!

    VálaszTörlés
  20. Szia,szeretném letölteni én is de nem sikerül .Légyszi valaki küldje el nekem is a auermarianna@gmail.com email címre.Köszönöm

    VálaszTörlés

Búcsúzás idő!

Sziasztok! " ...2 hónap múlva törlésre kerül ez az oldal! "   Sajnos eljött azaz idő, hogy ez az oldal végleg bezárja kapuit. Okok...