Oldalmegjelenítések száma a múlt héten

2018. április 18., szerda

Jodi Ellen Malpas - A tiltott






Jodi Ellen Malpas - A tiltott



Mit teszel, ha nem tudsz uralkodni az érzelmeiden? Amikor tudod, hogy nem szabad így érezned valaki iránt. Még gondolatban sem.
Annie még nem tapasztalta meg a „szikrát”, azt a fajta kémiát, amikor meglátsz egy srácot, elakad tőle a lélegzeted, és teljesen elgyengülsz. Mígnem bulizni megy a barátaival, ahol szembetalálja magát a rettentően szexi és titokzatos Jack-kel. Nem csupán szikra gyúl közöttük. Ez igazi robbanás.
Jack azt ígéri, hogy tüze elhamvasztja Anniet, és tökéletesen beteljesíti ígéretét. 
Együtt töltött éjszakájuk szenvedélyétől lenyűgözve, Annie kioson a szállodaszobából. Biztos benne, hogy az a férfi, aki ilyen erős hatást tett rá, akinek ilyen könnyedén meghajolt az akarata előtt, csakis veszélyes lehet. De már túl mélyek az érzelmei. Ám Jack nem csupán veszélyes. Tiltott férfi.

LETÖLTÉS: 

23 megjegyzés:

  1. Nem lehet letolteni a konyvet mert nem ad hozzaferest. Eltudnad kuldeni az oagnessy@gmail.com cimre? koszi

    VálaszTörlés
  2. Üdvözöllek! Köszönöm a sok könyvet, amihez hozzásegítettél. Sajnos, most nem ad hozzáférést. Kérlek, hogy tedd meg nekem azt a lehetőséget, hogy továbbra is itt lehessek. Hozzáférést. Klarissza4@gmail.com Legyen szép napod. Klára

    VálaszTörlés
  3. Szia. Megtennéd, hogy elküldöd nekem is? Sajnos nem lehet megnyitni. b.annamaria1105@gmail.com
    Nagyon köszönöm!

    VálaszTörlés
  4. Szia,
    én is nagyon szeretném elolvasni. Köszönöm: Zeva
    zeva1972@gmail.com

    VálaszTörlés
  5. Sziasztok,meh van valakinek Charles Manson in his onw Words könyv magyarul, vagy németül. Nagyon szeretném.Elöre is Köszönöm 🤗

    VálaszTörlés
  6. Ildiko.. Ildikoildiko@euromail.hu Elöre is Köszönöm

    VálaszTörlés
  7. szia! Az elődeimhez hasonlóan én is szeretném tőled elkérni e-mailben a könyvet: Liprea@indamail.hu
    Köszönöm szépen!

    VálaszTörlés
  8. Én is szeretném, jenniferkovacs22@gmail.com

    VálaszTörlés
  9. Szia! Nagyon szeretném, ha elküldenéd ezt a könyvet! Elkezdtem és eltűnt a google drivomról, engem meg furdal a kíváncsiság!
    Köszönöm:B.
    erneyboglarka@gmail.com

    VálaszTörlés
  10. Sziasztok! Valaki el tudná nekem is küldeni? Előre is köszönöm!
    Bogiulrik033@gmail.com

    VálaszTörlés
  11. Szia! Kérlek eltudnád nekem is küldeni vagy hozzáférést adni? Előre is köszönöm☺️
    sara.singer12@gmail.com

    VálaszTörlés
  12. Sziasztok! Nagyon szeretném elolvasni én is. Valaki elküldené? Előre is köszönöm!!
    k.brigitta992@gmail.com

    VálaszTörlés
  13. Sziasztok!
    Elküldené nekem is valaki légyszíves?!
    Nagyon köszönöm!
    bernadett910623@gmail.com

    VálaszTörlés
  14. Szia, szeretném én is elolvasni, elküldenéd?

    VálaszTörlés
  15. Szeretném èn is elolvasni. El tudnád küldeni az editdraga@gmail.com címre? Köszönöm szépen

    VálaszTörlés
  16. El tudná nekem is valaki küldeni?
    jucomuco28@azet.sk

    VálaszTörlés
  17. Köszönet érte ha valaki nekem is elküldené komoma@gmail.com

    VálaszTörlés
  18. El tudná nekem is valaki küldeni pdf-ben nemethkamilla81@gmail.com

    VálaszTörlés
  19. én is elkérhetem a könyvet? baranyailia@gmail.com Köszönöm szépen előre is!!!

    VálaszTörlés
  20. Szia, szeretném én is kérni pdf-ben, ha lehetséges. rozsasne.timi@gmail.com. Köszönöm szépen!

    VálaszTörlés
  21. Szia. Én is szeretném kérni a könyvet, ha lehetséges. :) dibuszerika@gmail.com .Köszönöm előre is :D

    VálaszTörlés
  22. Sziasztok nekem is eltudná küldeni valaki a könyvet? totpalandi@gmail.com

    VálaszTörlés
  23. Szia! El tudnád nekem küldeni a könyvet és esetleg a többi részét is.
    hellrenata98@gmail.com

    VálaszTörlés

Búcsúzás idő!

Sziasztok! " ...2 hónap múlva törlésre kerül ez az oldal! "   Sajnos eljött azaz idő, hogy ez az oldal végleg bezárja kapuit. Okok...