Oldalmegjelenítések száma a múlt héten

2018. április 18., szerda

J. C. Reed - Uralkodjon feletted a vágy




J. C. Reed - Uralkodjon feletted a vágy

Brook Stewart, a csinos New York-i ingatlanügynök nem vágyik komoly kapcsolatra. Amikor azonban új főnökében ráismer arra a férfira, akit nemrégiben egy éjjel hazavitt magával a bárból, sok minden megváltozik körülötte. Jett Mayfield ugyanis veszedelmesen jóképű és magabiztos férfi, zavarba ejtően figyelmes, kedves és odaadó. Amikor pedig elviszi Brookot magával Olaszországba egy üzleti útra, az ott töltött napok óhatatlanul is mézeshetekké válnak.
De vajon valóban csak az érzelmi gazdagodás motiválja a férfit, vagy vonzalmát egyéb is mozgatja? Az érzelmek ereje fölülírhatja-e az üzleti világ törvényeit? Van-e jövője a szerelemnek a megismert múlt árnyékában?
A váratlan fordulatokban bővelkedő, nagy sikerű Vágy sorozat első kötetében J. C. Reed választ ad minden izgalmas kérdésre.

117 megjegyzés:

  1. Szia, lehet tudni h mikorra várható a 2.resz???

    VálaszTörlés
  2. Szia! nagyon jó volt a könyv- de csak a végén derült ki számomra, hogy befejezetlenül maradt.. lesz második rész?? köszi előre is!

    VálaszTörlés
  3. Szia. El tudnád küldeni a második es harmadik részt? Nagyon köszönöm ☺️

    VálaszTörlés
  4. Szia szetetnêm elolvasni a második és harmadik részét.
    Eltudnád küldeni?
    Köszönöm!

    VálaszTörlés
  5. Szia eltudnád küldeni a 2 és a 3 részt? Köszönöm

    VálaszTörlés
  6. Szia
    Én is megkaphatnám a második és harmadik részt?
    Köszönöm😊

    VálaszTörlés
  7. Én is szeretném a további részeket!

    VálaszTörlés
  8. Csatlakoznék az előttem írokhoz. Szeretném én is a 2. 3. rész. Köszönöm.
    lidiabozso@gmail.com

    VálaszTörlés
  9. Szeretném én is a 2. és 3. részt
    ficazsaklina@gmail.com
    Köszi

    VálaszTörlés
  10. Szia! Én is szeretném a 2. 3.részt! Légyszíves! viola2836@freemail.hu

    VálaszTörlés
  11. Szia. Én is szeretném a 2-3részt, petipaci9@gmail.com

    VálaszTörlés
  12. Szia. Én is szeretném a 2-3 részt
    Norcsy923@gmail.com

    VálaszTörlés
  13. Szia. Én is szeretném a 2. és a 3. részt. ambruskinga30@gmail.com

    VálaszTörlés
  14. Szia, én is szeretném a többi részét. Hálásak vagyunk Neked!! gogh.henrietta@gmail.com

    VálaszTörlés
  15. Szia szeretném én is a 2. 3. részt evka75@gmail.com. Köszönöm.

    VálaszTörlés
  16. Szia , sajnos nem tudom letölteni ezt a könyvet ! Ha esetleg elküldené nekem valaki ezt és a többi részt megköszönném! Olga
    holga56@gmail.com

    VálaszTörlés
  17. Szia,
    Csatlakozva a többiekhez, kérlek, hogy nekem is küld el a 2-3. Részt.
    Előre is köszönöm!!!
    ligaiklaudia@gmail.com

    VálaszTörlés
  18. Szia meg kaphatnám én is a 2.3.reszt? Nagyon köszönöm 😍
    hannababa15@citromail.hu

    VálaszTörlés
  19. Szia szeretném én is elkérni a 2.-3- dik részt. Előre is köszönöm.
    hidiana75@gmail.com

    VálaszTörlés
  20. Én is nagyon szeretném a következő 2részt😊😊
    mate.jucus.22@gmail.com
    Köszönöm😍

    VálaszTörlés
  21. Szia! Én is szeretném kérni a 2 és 3 részt. Előre is köszönöm! :) izabellat8@gmail.com

    VálaszTörlés
  22. Én is szeretném kérni a 2. és 3.részt.
    Köszönöm.
    cseri.anita@freemail.hu

    VálaszTörlés
  23. Szia. Én is szeretném kérni a 2. és a 3. részt. Előre is nagyon köszönöm :)
    ibolyameggyes@gmail.com

    VálaszTörlés
  24. Szia.Én is szeretném kérni a 2.és a 3.részt.
    Köszi szép napot!
    szimonanyilas@gmail.com

    VálaszTörlés
  25. Szia én szeretném kérni 2.és a 3 rész.
    Köszönöm szép napot!
    agika6886@gmail.com

    VálaszTörlés
  26. Szia!

    A 2. és 3. részt szeretném elkérni. Köszönöm! lorci010@gmail.com

    VálaszTörlés
  27. szeretném a 2 és 3 részt elkerni köszönöm. vagvolgyimonika@gmail.com

    VálaszTörlés
  28. Szia szeretném én is a 2 és 3részt elöre is köszi babiere87@gmail.com

    VálaszTörlés
  29. Szia. Én is megkaphatom a 2, 3. részt? Előre is köszönöm. papp.gnes@gmail.com

    VálaszTörlés
  30. Én is szeretném a 2-3 reszt, valaki???😊ibolya90orban@gmail.com

    VálaszTörlés
  31. Sziasztok! Valaki eltudná Nekem is küldeni a következő részeket? bertaszabina11@hotmail.com
    Kosziii

    VálaszTörlés
  32. Sziasztok valaki eltudná küldeni nekem a könyv 2, 3.-dik részét nagyon köszönöm. andzsu.andrea@gmail.com

    VálaszTörlés
  33. Sziasztok én is szeretném a a könyv további részét!
    Klassziss@gmail.com

    VálaszTörlés
  34. Szia!Kèrhetem a könyv 2 ès 3 rèszèt,ha meg van...boozsi31@gmail.com Köszönöm😊

    VálaszTörlés
  35. Szia. Kérhetném én is könyv többi részét?
    birorita31@gmail.com

    VálaszTörlés
  36. Szia! Szeretném elkérni én is a folytatásokat. Köszönöm előre is!
    varga.regi6@gmail.com

    VálaszTörlés
  37. Szia! Szeretném elkérni a folytatásokat. Előre is köszönöm!
    krivancinti@gmail.com

    VálaszTörlés
  38. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  39. Szia megkaphatnám a könyv folytatását? konczjazmin@gmail.com
    Előre is köszönöm

    VálaszTörlés
  40. Szia! Én is kérhetem a többi részt?
    konczjazmin@gmail.com
    Köszönöm!

    VálaszTörlés
  41. Szia! Szeretném elkérni én is a könyv többi részét. Köszönöm előre is!
    lilimu96@hotmail.com

    VálaszTörlés
  42. Szia. Nekem is átküldenéd a többi részét a könyvnek. Köszönöm szépen előre is.
    timcike89@gmail.com

    VálaszTörlés
  43. Szia! Szeretném elkérni én is a könyv többi részét. Köszönöm előre is!
    szabo.karolina162@gmail.com

    VálaszTörlés
  44. Szia! Énis szeretném elkérni a többi részt:)
    mandzak.szteszi@gmail.com

    VálaszTörlés
  45. Szia. Én is szeretném elkerni a tobbi reszt klariboros81@gmail.hu

    VálaszTörlés
  46. Én is kérhetném a folytatást 🙈 talas.n.adrienn8@gmail.com

    VálaszTörlés
  47. Sziasztok! Szeretném kérni én is a folytatást. Valaki elküldené? Köszönöm
    ferenczi.marta1@gmail.com

    VálaszTörlés
  48. Szia. Én is szeretném elkérni a 2 és 3 részt. Köszönöm
    norcsy923@gmail.com

    VálaszTörlés
  49. Szia! Én is szeretném elkérni a következő részeket. Előre is köszönöm! fanni.zakarias@gmail.com

    VálaszTörlés
  50. Szia, köszönöm szépen, és ha lehetséges én is szeretném a 2/3 részt,
    lacikajazmin0507@gmail.com

    VálaszTörlés
  51. Szia! Ha lehetséges és megvan magyarul elküldenéd a következő részeket. Köszi előre is! hnikola9@gmail.com

    VálaszTörlés
  52. Szia!Nagyon tetszett és szeretném a többi részt is elolvasni!Elküldenéd kérlek!Előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
  53. Szia!szeretném a 2 és 3 részt is olvasni.Küldd el nekem kérlek.Előre is köszönöm.zuzuka73@gmail.com

    VálaszTörlés
  54. Szia!
    Én is elkérhetem a következő részeket. Előre is köszönöm. 😊

    VálaszTörlés
  55. Szia én is elkérhetném a 2. És a 3. részt ? Előre is köszönöm
    Viragkrisztinaa@gmail.com

    VálaszTörlés
  56. Szia!
    Nekem is elküldenéd a 2.3. részt? Végtelenül hálásan köszönöm!
    papp.gnes@gmail.com

    VálaszTörlés
  57. Szia!
    Nekem is elküldenéd a 2.3. részt? Végtelenül hálásan köszönöm!
    papp.gnes@gmail.com

    VálaszTörlés
  58. Szia! Én is szeretném a 2. 3. részt. Köszömöm
    imola931003@gmail.com

    VálaszTörlés
  59. Szia megkaphatom en is a 2. Es 3.reszt
    nagy.ercsike@yahoo.com
    Koszonom elore is

    VálaszTörlés
  60. Szia elkuldened nekem is a 2. Es 3.reszt
    nagy.ercsike@yahoo.com
    Elore is koszonom

    VálaszTörlés
  61. Szia nekem is el tudnád a 2.ès a 3.rèszt

    VálaszTörlés
  62. Szia nekem is el tudnád küldeni a 2.ès a 3.rèszt.Előre is Köszönöm
    gergelyhajnalka3@gmail.com

    VálaszTörlés
  63. Szia! En is szeretném elkerni a 2 es a 3 részt ha lehet. Nagyon tetszett a könyv 😊 elore is köszönöm
    sz.bettina32@gmail.com

    VálaszTörlés
  64. szia!
    Ha valakinek meg van a folytatás
    küldje el lègyszi!
    kossa.bobe@gmail.com

    VálaszTörlés
  65. Szia! El küldenéd nekem is a 2 és a 3 részt. Előre is köszönöm. csepan.veronika@gmail.com

    VálaszTörlés
  66. Szia! Nekem is el tudnád küldeni a további részeket? Hálásan köszönöm! agi940@indamail.hu

    VálaszTörlés
  67. Szia! Nekem is el tudná valaki küldeni a 2.és 3.részt nagyon szépen megköszönném!
    melegnora99@gmail.com

    VálaszTörlés
  68. Szia. Nekem el tudná valaki küldeni a 2.és 3.részt? Nagyon szépen köszönöm. mariannbaba@gamil.com

    VálaszTörlés
  69. Szia. Nekem el tudná valaki küldeni a 2.és 3.részt? Nagyon szépen köszönöm. mariannbaba@gmail.com (az előbb roszzul írtam le az emailcímem.

    VálaszTörlés
  70. Szia nekem ezt sem engedi megnyitni, szeretném kérni mind 3 részt. Köszönöm szépen. totpalandi@gmail.com

    VálaszTörlés
  71. Szia!
    Köszönöm a könyveket!
    Elküldenéd nekem is légyszíves a folytatást.
    f.andrea.02.06@gmail.com

    VálaszTörlés
  72. Szia!
    Ha meg van a folytatás és szabad akkor én is szeretném kérni.
    flor0424@gmail.com
    Előre is Köszönöm😘💕

    VálaszTörlés
  73. Sziasztok!
    Szeretnèm èn is a 2 illetve a 3 rèszèt. Valaki át tudná küldeni??
    dzsenifer.sendula@gmail.com

    VálaszTörlés
  74. Szia. Én is megkaphatom a 2. és 3. részt? koszegik21@gmail.com
    Köszönöm szépen 😍😊

    VálaszTörlés
  75. Sziasztok!
    Ha valakinek megvan a folytatás el tudja nekem küldeni? Köszönöm Szépen! ☺️😍
    gergity.adrienn@freemail.hu

    VálaszTörlés
  76. Sziasztok!
    Ha valakinek meg van a folytatás az nekem is elküldené? Köszönöm szépen!🥰❤️
    kireina.3hanketsu@gmail.com

    VálaszTörlés
  77. Sziasztok! Valaki eltudja küldeni a folytatást. Előre is köszönöm. hegeduskrisztina2019@gmail.com

    VálaszTörlés
  78. Sziasztok! Ha esetleg valakinek van folytatás, nagyon megköszönném, ha elküldené... rozsareka@gmail.com

    VálaszTörlés
  79. Sziasztok èn is nagyon szeretném a folytatàsàt a 2.3 részt fanni.2000.05.02.toth@gmail.com cimre nagyon köszönöm

    VálaszTörlés
  80. Sziasztok , valami nekem is elküldené a 2 és 3 részt? Elore is koszi! Konyveslil15@gmail.com

    VálaszTörlés
  81. Sziasztok! Valamiért nem tudom letölteni. Szeretném elkérni valakitől az összes részt ha meg van! Nagyon megköszönöm! Vircsike0003@gmail.com

    VálaszTörlés
  82. Ha valakinek meg van a tobbi resz azt en is elkernem es meg koszonom elore is
    urmarslako15@gmail.com

    VálaszTörlés
  83. Sziasztok, szeretném elkérni valakitől mind a 3 részt, mert vmiért nem engedi letölteni! Előre is nagyon köszönöm!🥰💌❣️
    emesehs17@gmail.com

    VálaszTörlés
  84. Sziasztok! Én is szeretném elkérni mind a 3 részt, mert sajna nekem se engedi a letoltest! Előre is köszönöm!!! viruci19760416@gmail.com

    VálaszTörlés
  85. Sziasztok! Én is szeretném elkérni a folytatást ha meg van valakinek. Előre is köszönöm!
    Sipos.rita1998@gmail.com

    VálaszTörlés
  86. Sziasztok! Én is szeretném elkérni a 2-3 részt. Köszönöm!
    Laszlogreta7@gmail.com

    VálaszTörlés
  87. Szia! Szeret ém én is elkèrni Uralkodjon feletted avágy 2-3 részét drgyokossyk@gmail.com-ra Köszönöm

    VálaszTörlés
  88. sziasztok,
    Tényleg valaki el tudja küldeni a 2ik és 3ik részt? paap.erika@gmail.com - előre is köszi! :-)

    VálaszTörlés
  89. Sziasztok! El tudná küldeni nekem is valaki a 2. és 3. részt? szikszai.fanni@gmail.com

    VálaszTörlés
  90. Sziasztok! Nagyon nagyon szeretném a 2. és 3. részt. Valaki eltudná küldeni? Most olvastam az 1 részt és nagyon olvasnám a folytatást. Előre is köszönöm.

    VálaszTörlés
  91. Sziasztok! Én is nagyon szeretném a 2. és 3. részt. Előre is köszönöm ha valaki elküldi.
    bogdankriszta01@gmail.com

    VálaszTörlés
  92. Nagyon megköszönném a 2. és a 3. részt

    VálaszTörlés
  93. Èn is szeretném a 2. és 3. részt. Nagyon megköszönném, ha valaki elküldené. Elöre is köszönöm:)
    ever.wolf003@gmail.com

    VálaszTörlés
  94. Sziasztok! Én is nagyon megköszönném, ha valaki elküldené a 2. és 3. részt. :)
    delmedicoanna@gmail.com

    VálaszTörlés
  95. Sziasztok! Én is nagyon megköszönném, ha valaki elküldené a 2. és 3. részt.
    edina.ers.schneider@icloud.com

    Köszönöm

    VálaszTörlés
  96. Sziasztok
    En is szeretném a 2 3 részt
    kinguskosiba@gmail.com
    Köszönöm aki elkuldi

    VálaszTörlés
  97. Ha valaki eltudná küldeni a 2-3. részt nagyon megköszönném !

    VálaszTörlés
  98. Sziasztok. En is szeretnem a 2-3 reszt. El tudja nekem valaki kuldeni? paulascurt@yahoo.com

    VálaszTörlés
  99. Sziasztok. Én is szeretném a 2.-3.részt.El tudja nekem küldeni valaki?Előre is köszönöm. cseresznyelivia78@gmail.com

    VálaszTörlés
  100. Sziasztok en is szeretném a 2.3.reszt fanni.2000.05.02.toth@gmail.com

    VálaszTörlés
  101. Sziasztok. Valaki el tudná küldeni a 2., 3. részt? Előre is köszönöm. babodijudit@gmail.com

    VálaszTörlés
  102. Sziasztok! Valaki eltudna küldeni a 2.,3 részt? Előre is koszi
    cintiaszabo1013@gmail.com

    VálaszTörlés
  103. Sziasztok!Én is kérném szépen a folytatást!roman.cserbanics.diana@gmail.com

    VálaszTörlés
  104. Sziasztok! Valaki eltudná nekem küldeni e-mailben? kittimolnar359@gmail.com Előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
  105. Sziasztok! Valaki el tudná küldeni e-mailban a könyvet? luca.kovacs04@gmail.com Előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
  106. Sziasztok!
    Én is szeretném kérni a 2.és 3.részt 🙂El tudná valaki küldeni nekem is a csernamagdi@gmail.com címre?
    Előre is köszönöm

    VálaszTörlés
  107. Sziasztok!
    Valaki el tudná küldeni nekem is a 2. 3.részt a gyongyi.kovacs1972@gmail.com címre? Előre is köszönöm

    VálaszTörlés
  108. Sziasztok! Valaki nekem is el tudná küldeni a 2,3 részt köszönöm. ringbauer.ildiko@gmail.com

    VálaszTörlés
  109. Sziasztok. Valaki el tudná nekem is küldeni az összes részt.
    Email címem ketti28@freemail.hu
    Köszönöm

    VálaszTörlés
  110. Sziasztok! El tudná Valaki küldeni nekem ezt a könyvet, mert a link nem jó. Ha esetleg meg van a többi rész szívesen fogadom! 🙂 Köszönöm szépen előre is!! Email címem piegl.barbara@gmail.com

    VálaszTörlés
  111. Kérném szépen én is a 2.-3.-részt
    Nagyon szépen köszönöm ha valaki elkuldi nekem!!!??? 😘😘😘🙏🙏🙏❤️❤️❤️

    VálaszTörlés
  112. nagyzsuzsa77@hotmail.com eltudná nekem valaki küldeni a 2-3 részt. Köszönöm

    VálaszTörlés
  113. jucomuco28@azet.sk
    Légyszi nekem is 2.-3.részt

    VálaszTörlés
  114. Sziasztok,valaki nekem is eltudná küldeni a 2.-3.részt?
    molnarlaura93@gmail.com címre.Előre is köszönöm

    VálaszTörlés
  115. Sziasztok! Én is kérném a 2. 3. részt. kirzsanebobe@gmail.com

    VálaszTörlés
  116. Sziasztok!
    Én is szeretném elkérni a 2. 3. részt.
    goron.vivien@gmail.com

    VálaszTörlés

Búcsúzás idő!

Sziasztok! " ...2 hónap múlva törlésre kerül ez az oldal! "   Sajnos eljött azaz idő, hogy ez az oldal végleg bezárja kapuit. Okok...