Oldalmegjelenítések száma a múlt héten

2018. május 25., péntek

Shayla Black - Rabul ejtett szűz


Shayla Black  (Lexi Blake) - A ​rabul ejtett szűz 

Gavin és fivérei, Slade és Dex beleszeret a férfi új titkárnőjébe, a gyönyörű Hannah Craigbe. Az olajvállalat vezetői tudják, időt kell adniuk a lánynak, hogy jobban megismerhesse őket, mielőtt kiválasztja közülük azt, aki elcsábítja. Egy veszélyes alak zaklatni kezdi a kisvárosi szépséget, és a testvérek összefognak, hogy megvédjék a lányt – elrejtik egy világtól elzárt helyen. És a fiúk képtelenek elfojtani izzó vágyukat… Míg Slade és Dex szívesen megosztoznának Hannah-n, Gavint tragikus múltja elszakítja a testvéreitől, akik remélik, hogy lány nem csupán viszontszereti őket, de talán a fivérük is visszatalál hozzájuk. Miután legyőzik a lány kezdeti aggodalmait, a három férfi földöntúli gyönyörökben részesíti Hannah-t, rajongásuk feloldja minden gátlását. Ám a boldogságot rettegés váltja fel, amikor a zaklató a lányra talál…

31 megjegyzés:

  1. Régen lehetett most miért nem lehet letölteni a könyveket?

    VálaszTörlés
  2. Szia nem tudom akönyvet letölteni tudna valaki srgiteni azt sem értem hogy tudnak el tüni ameglévö könyvek köszö öm

    VálaszTörlés
  3. Szia én is szeretném a könyvet elolvasni de nem engedi letölteni kérem töltsék fel köszönöm

    VálaszTörlés
  4. Szia szeretnék könyveket letölteni de mostanában nem engedi kérlek segíts.

    VálaszTörlés
  5. Szia nem tudnád a könyvet emailben elkülden. Az email címem:csabikrisztina0518@gmail.com
    Előre is köszönöm.

    VálaszTörlés
  6. Szia !Segitsèget szeretnêk !Sajnos èn sem tudok letölteni !Kell valahol regisztràlni ?Köszönöm

    VálaszTörlés
  7. Szia en sem tudom sajnos letolteni el tudnád küldeni emailben? sz.bettina32@gmail.com
    Elore is köszönöm

    VálaszTörlés
  8. Szia. Kérhetném én is emailben.
    zvaramarketa28@gmail.com
    Köszi szépen

    VálaszTörlés
  9. Szia nekem is eltudnád küldeni emailben
    eniko20040717@gmail.com
    Előre is köszönöm

    VálaszTörlés
  10. Sziasztok valakinek el lett küldve emailban?🙂

    VálaszTörlés
  11. Üdv! Nem tudom letölteni ezt a könyvet. Valaki megtenné, hogy elküldi az alábbi e-mail címre? Köszönöm!
    kocsis.adri0315@gmail.com

    VálaszTörlés
  12. Sziasztok! Nem tudom letölteni ezt a könyvet.
    Valaki elküldené az alábbi email címre?
    roni0109@gmail.com
    Előre is köszi!

    VálaszTörlés
  13. Szia. Kérhetném én is emailben kozmakitty@yahoo.com kosziii

    VálaszTörlés
  14. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  15. Sziasztok akinek kell a könyv írjon és att küldöm. Henibogyirobi@gmail.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia. Megkérlek nekem is átküldöd? 19csaszar78@gmail.com

      Törlés
    2. Szia àt tudnàd küldeni nekem is. Nagyon szépen köszönöm!

      Törlés
    3. Szia! Nekem is el tudnád küldeni a tancsakne.hkata@gmail.com-re. Köszönöm szépen

      Törlés
    4. Sziasztok.
      Nekem is el tudjátok küldeni? :)
      lauranyuszo@gmail.com
      Köszönöm szépen! :)

      Törlés
    5. Szia nekem is el tudnátok küldeni az izabelladora@gmail.com címre?
      Köszönöm

      Törlés
  16. martonzsoka31@gmail.com kérném szépen a könyvet 🤗

    VálaszTörlés
  17. Szia! Nem tudom meg nyitni a könyvet. Nem tudnád el küldeni a Gmail címemre. (hegeduskrisztina2019@gmail.com)
    Előre is köszönöm.

    VálaszTörlés
  18. Előre is köszönöm. babodijudit@gmail.com

    VálaszTörlés
  19. Szia! Elküldenéd nekem e-mailben? Köszönöm

    VálaszTörlés
  20. Szia. Kérhetném én is a könyvet e-mailben? Előre is köszönöm. dettolaszlo@gmail.com

    VálaszTörlés
  21. Szia, el tudnád küldeni nekem is?😁
    miksazsofia2003@gmail.com

    VálaszTörlés
  22. Szia. Nekem is el tudnád küldeni? csibe1121@gmail.com
    Köszönöm szépen!

    VálaszTörlés
  23. Szia eltudnád küldeni nekem kérlek b.klaudia0131@gmail.com köszönöm

    VálaszTörlés
  24. Szia
    Nekem is el tudná küldeni valaki az izabelladora@gmail.com címre?
    Köszönöm 😊

    VálaszTörlés

Búcsúzás idő!

Sziasztok! " ...2 hónap múlva törlésre kerül ez az oldal! "   Sajnos eljött azaz idő, hogy ez az oldal végleg bezárja kapuit. Okok...