Oldalmegjelenítések száma a múlt héten

2018. május 25., péntek

Shayla Black - Kéjes kötelékek





Shayla Black - Kéjes kötelékek


Nem tudta, mire vágyott… Morgan O’Malley egy szex-talkshow háziasszonyaként sok furcsa dolgot látott már, de még sosem találkozott olyan emberrel, mint Jack Cole, aki annyira alfa hím, amennyire egy férfi csak lehet. Morgan szerencséje, hogy a férfi épp kéznél van, amikor egy megszállott rajongó a nőre vadászik. … amíg nem könyörgött érte. Habár Jack testőr, Morgan mindent érez mellette, csak épp biztonságot nem, hisz Jack lassan felszínre hozza a nő legmélyebb vágyait. Mikor akarata bábjává teszi, nem az a legmeglepőbb, hogy Morgan megadja magát a férfinek, hanem az, hogy élvezi, amint teljesen Jack hatalmába kerül. Noha önként vesz részt a férfi játékaiban, és tudja, hogy Jack szándékai nem tiszták, azt nem is sejti, hogy azok mennyire személyesek…

11 megjegyzés:

  1. Szia! Nem tudom valamiért letölteni a könyvet Megnéznéd,hogy mi kehet a probléma! Köszönöm

    VálaszTörlés
  2. Szia, elküldenéd nekem a könyvet. Köszönöm szépen. zeva1972@gmail.com

    VálaszTörlés
  3. Szia, el tudod küldeni nekem a könyvet?
    Köszönöm szépen
    pollaksara12@gmail.com

    VálaszTörlés
  4. Szia eltudnád küldenibnekem a könyvet?
    Köszönöm
    medvessyev@gmail.com

    VálaszTörlés
  5. Szia! Nem tudom meg nyitni a könyvet. El tudnád küldeni a Gmail címemre. (hegeduskrisztina2019@gmail.com) Előre is köszönöm.

    VálaszTörlés
  6. Szia. Sajnos, nekem sem engedi megnyitni. El tudnád küldeni?! isai.bianka@gmail.com

    VálaszTörlés
  7. Szia! Szeretném én is kérni ezt a könyvet. Köszönöm szépen.
    dreni79@freemail.hu
    Köszönöm!!!

    VálaszTörlés
  8. Szia!Sajnos nekem se engedi megnyitni
    El tudnád küldeni?Előre is köszönöm. zsanettkokai@gmail.com

    VálaszTörlés
  9. Szia! Én is elkerhetem a könyvet? Nagyon hálás lennék érte. smokeildi@gmail.com
    előre is köszönöm szépen :)

    VálaszTörlés
  10. Szia sajnos nekem sem engedi letölteni.
    Én is elkérhetem a könyvet?
    brigittafarkas45@gmail.com
    Előre is köszi:)

    VálaszTörlés
  11. Szia el tudod nekem is kuldeni?😊
    miksazsofia2003@gmail.com

    VálaszTörlés

Búcsúzás idő!

Sziasztok! " ...2 hónap múlva törlésre kerül ez az oldal! "   Sajnos eljött azaz idő, hogy ez az oldal végleg bezárja kapuit. Okok...