Oldalmegjelenítések száma a múlt héten

2018. május 25., péntek

Gina L. Maxwell - Elcsábítani ​Hamupipőkét


Az MMA harcos Reid Andrews mérkőzése előtt néhány hónappal komolyan megsérül, így annak az esélye, hogy visszaszerezze félnehézsúlyú bajnoki címét, elúszni látszik. Edzője elküldi gyógykezelésre, orvosa pedig nem más, mint Reid gyerekkori barátjának időközben felnőtt kishúga. Lucie Miller, a szétszórt könyvmoly szintén segítségre szorul. Bármire képes lenne, hogy meghódítsa orvos kollégája és titkos szerelme szívét, így kapva kap az alkalmon, amikor Reid csábítási leckéket ajánl cserébe azért, hogy Lucie éjjel-nappal ellenőrizze felkészülését karrierje legfontosabb meccsére. Reid hamarosan élete legnehezebb küzdelmét vívja Lucie szívéért, mielőtt a lány valaki másnak adná.. 

8 megjegyzés:

  1. Szia, eltudnád küldeni?
    kittimolnar359@gmail.com
    Előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
  2. Szia. Nekem is át tudnád küldeni? reischlotti5@gmail.com
    Nagyon köszi előre is! :)

    VálaszTörlés
  3. Szia. Légyszives el tudnád küldeni nekem is? Ez az email címem piegl.barbara@gmail.com Köszönöm előre is!

    VálaszTörlés
  4. Szia nekem is el tudnád küldeni megkérlek?
    Email : @szekelybrigitta03@gmail.com
    Köszönöm előre is☺️

    VálaszTörlés
  5. Szia! Eltudnád küldeni nekem is légyszives? piegl.barbara@gmail.com ez az email címem. Köszönöm szépen!

    VálaszTörlés
  6. Szia! Kérlek szépen elküldenéd nekem is? Nagyon szépen köszönöm. nikolics.gnes@gmail.com

    VálaszTörlés
  7. Szia. Nekem is át tudnád küldeni? ashleybraund0@gmail.com
    Nagyon köszi előre is! :)

    VálaszTörlés
  8. Szia, nekem is el tudnád küldeni zsargo.anita@gmail.com
    Előre is köszönöm!

    VálaszTörlés

Búcsúzás idő!

Sziasztok! " ...2 hónap múlva törlésre kerül ez az oldal! "   Sajnos eljött azaz idő, hogy ez az oldal végleg bezárja kapuit. Okok...